⏪ با بازگشت دوباره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به بخش دولتی این شرکت رونق یافته و تولید محصولات کشاورزی بیش از ۳۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.این شرکت بعد از ابطال واگذاری به بخش خصوصی جان تازه ای گرفته و در تمامی بخش‌های کشاورزی و دامپروری شاهد افزایش راندمان تولید هستیم.

✅ اسدالله محسن زاده مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما بیان کرد: پیش‌بینی ما این است که امسال در تمامی محصولات زراعی به یک عملکرد بسیار خوبی دست پیدا کنیم، به عنوان مثال کارخانه قند ما سال گذشته در حدود ۱۱ هزار تن شکر استحصال کرده بود که پیش‌بینی ما برای امسال در حدود ۱۹ هزار تن شکر استحصالی بوده که حاکی از افزایش ۷۰ درصدی است.

✅ وی در ادامه با بیان اینکه مجتمع باغات بزرگ‌ترین باغات شمال غرب کشور محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: با اصلاح درختان پیر و کاشت ارقام جدید این مجتمع رنگ و روح تازه‌ای پیدا کرده و پیش‌بینی ما برداشت بیش از ۷۵۰۰ تن محصولات باغی است که نسبت به سال گذشته افزایش ۲۰ درصدی را شاهد هستیم.

✅ در ادامه قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت در گفت‌وگو با خبرنگار صداوسیما افزود: در حوزه نیروی انسانی، انگیزش اجتماعی، انگیزه حرفه ای کاری و بهداشت روانی که تقریباً صدمه دیده بود، را ضرورت اصلی قرار دادیم تا بهبود دهیم و انشاالله با برنامه‌ریزی به سمت کشاورزی صادرات محور خواهیم توانست در بازارهای منطقه و بازارهای جهانی حضور پیدا کنیم.

✅ لازم به ذکر است بر اساس گفتگوهای انجام یافته با پرسنل شرکت و اطلاعات اخذ شده، افزایش محصولات زراعی منجر به افزایش محصولات لبنی از جمله افزایش ۳۰ درصدی تولید شیر خشک شده است که بعد از ابطال واگذاری امید به کار در کارگران و کارکنان بیشتر شده و در طول این مدت حقوق و مزایای پرسنل شرکت نیز با افزایش و بدون حتی یک روز تاخیر پرداخت شده است.

 

برای دیدن ویدئو لطفا کلیک کنید.

 

 

 


✍️ روابط عمومی شرکت کشت وصنعت مغان
@keshtsanatmoghan