⏪ معاون فنی و صنعتی شرکت ضمن تاکید بر لزوم رفع موانع تولید کارخانه پروسس میوه اظهار داشت: پشتیبانی لازم برای توسعه و برنامه ریزی دقیق برای تولید خیار شور، زیتون، روغن زیتون، پالپ و نکتار مغانه از برنامه های شرکت برای توسعه کارخانه پروسس میوه می باشد

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان وکیل سپه، معاون فنی و مهندسی به همراه مدیران واحدهای مختلف شرکت ضمن بازدید میدانی در جریان فعالیت های کارخانه پروسس میوه قرار گرفت.

✅ وکیل سپه در جلسه رفع موانع تولید کارخانه پروسس میوه افزود: استفاده از توان پرسنل فنی برای اورهال کردن کارخانه، اهمیت فوق العاده ای داشته و به هیچ وجه ممکن نباید از این موضوع، غافل شد.

✅ وی در ادامه چنین بیان کرد: کدینگ انبار، قفسه بندی مناسب برای دسترسی آسان به اجناس، نظم و انضباط کاری و رعایت مسایل بهداشتی از جمله مسائلی است که لازم است مورد توجه قرار بگیرد.

✅ معاون فنی و مهندسی شرکت در ادامه بر تهیه مواد اولیه لازم برای تولید خیارشور و کنسرو زیتون توسط امور بازرگانی تاکید کرده و اظهار داشت: به حول قوه الهی با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، ارزش ریالی محصولات تولید شده در کارخانه پروسس میوه، امسال بالغ بر 220 میلیارد ریال خواهد بود که پیش بینی می شود سود حاصل از آن بیش از 110 میلیارد ریال شود.

✅ در ادامه عباس نعمتی، مدیر کارخانه پروسس میوه با تقدیر از تلاشهای ارزنده مدیرعامل و هیئت مدیره شرکت به ارائه گزارش در خصوص توان تولیدی کارخانه پرداخته و از نصب و پایپنیک دیگ بخار 2 تنی و تعمیر دیگ بخار 7 تنی در این واحد خبر داد. لازم به ذکر است، اقلام یاد شده قبلا اسقاط شده بود که توسط پرسنل پروسس میوه تعمیر و بازسازی شده و به چرخه تولید برگشته است.

✅ در پایان، نعمتی با بیان اینکه این کارخانه ظرفیت تولید ماهانه 45 تن خیار شور را دارد از ابتکار پرسنل کارخانه برای راه اندازی خط سورتینگ خیار و بسته بندی خیارشور به میزان 100 هزار شیشه در ماه خبر داد.

 

 

 

✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان