⏪ جلسه ستاد کرونای شهرستان پارساباد مغان با حضور جمعی از مسئولین شهرستان از جمله مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و مدیران امورات شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، معاون فرماندار، مدیر شبکه بهداشت و درمان، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص ایمنی، بهداشت و محیط زیست با محوریت موضوع بیماری کووید 19 و مدیریت شرایط کنونی با هدف حفظ و ارتقای سلامت پرسنل در محل سالن جلسات برگزار گردید

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در جلسه ستاد کرونا ضمن تبریک هفته سلامت به جهادگران حوزه سلامت و همچنین آرزوی قبولی طاعات و عبادت اظهار داشت: این شرکت بعنوان سازمانی که پرتعدادترین پرسنل شاغل را داراست، تمام تلاش خود را جهت کنترل و مهار کووید 19 انجام داده است. به همین منظور اقداماتی نظیر تب سنجی دوره ای، پایش پرسنل، توزیع ماهانه ویتامین دی، ضدعفونی محیطی تجهیزات اداری و تولیدی، تبلیغات و آگاه سازی از طریق آموزش های فردی و گروهی، آزمایشات و معاینات دوره ای پرسنل، تهیه و توزیع انواع مواد بهداشتی اعم از ماسک و مواد ضدعفونی و توزیع رایگان آنها در دستور کار بوده و به مورد اجرا گذاشته شده است. تمامی تمهیدات لازم برای کنترل ویروس منحوس کرونا در محل کار و در کنار کار تولیدی انجام شده و آماده همکاری هرچه بیشتر با ادارات و ارگان های دولتی و ستاد کرونا هستیم.

✅ یاسر ندایی، معاون فرماندار شهرستان پارساباد مغان گفت: تمهیدات و تصمیمات لازم در خصوص ارتقای بهداشت عمومی در ستاد کرونا و شورای تامین شهرستان اتخاذ شده و با تاکید بر آموزش عمومی جهت کنترل ویروس کرونا با همکاری و همیاری کلیه نهادها و ارگان ها تلاش های قابل توجهی صورت گرفته است که شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این زمینه پیشگام و پیشرو بوده است.

✅ حسین قربانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چنین بیان نمود: جهت مدیریت بیماری اطلاع رسانی های لازم به مردم انجام شده و اشخاص حقیقی و حقوقی ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی شده اند. این موضوع از آن جهت حائز اهمیت است که چنانچه یک بیماری حاد کنترل نشود، به مرور به یک اپیدمی تبدیل خواهد شد. وی افزود: پیش شرط وجود نیروی کار سالم ایجاد محیط امن، سلامت معیشتی، امنیت کاری، سلامت بعد از بازنشستگی و سلامت روحی و روانی افراد می باشد.

✅ ایوب سیاهی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اظهار کرد: بر اساس تفاهم نامه مابین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان با برگزاری کارگاه های آموزشی و بازرسی های لازم از محیط و محل کار کارگران و کارمندان پیگیر مسائل مرتبط با بهداشت عمومی بوده و هستیم که خوشبختانه کشت و صنعت مغان از لحاظ رعایت پروتکل های بهداشتی و آزمایش های ادواری پرسنل و ایمن سازی محیط، الگو بوده است. وی در پایان افزود: پیشنهاد می شود تا حد امکان از بکارگیری کارگران غیربومی اجتناب شده و پیمانکاران نیز به این امر توجه داشته باشند.

 

 

 

 

✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان