به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این دیدار ضمن گرامیداشت و تبریک ولادت با سعادت حضرت امام حسین( ع) روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفظل العباس (ع) روزجانباز و ولادت حضرت امام زین العابدین (ع) گفت: پاسداران به عنوان حافظان و فدائیان ملت و کشور، و در راه خدمت رسانی به مردم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند.


✅ محسن زاده افزود: ما به عنوان یک بسیجی در این بنگاه اقتصادی، وظیفه خود می دانیم در تحقق اهداف و برنامه های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مشارکت و همکاری لازم را داشته باشیم
وی با اشاره به فعالیت های کشت و صنعت مغان و سیاست ها و برنامه های حمایتی از کارگران و کارکنان شاغل در این شرکت گفت: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، حقوق اسفندماه وع یدی پرسنل بدون هیچ مشکلی به همراه بسته عیدانه پرداخت شده است.
وی اضافه کرد: تامین حقوق و بهبود وضع معیشتی و رفاهی پرسنل زحمتکش شرکت در دستور کار و برنامه های اولویت دار قرار دارد.
✅ محسن زاده گفت: برای ادامه مسیر و عملیاتی کردن و تحقق برنامه های تدوین شده، به کمک همه دلسوزان و مدیران دستگاهها نیازمندیم .
وی همچنین از تامین به موقع نهاده های مورد نیاز بخش های و واحدهای مختلف شرکت خبر داد.
✅ سرهنگ پاسدار حسن نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارساباد نیز دراین دیدار با بیان اینکه همه ما قدردان پاسداران و جانبازان هستیم، افزود: ما امروز به خودمان می بالیم که به عنوان پاسدار نظام جمهوری اسلامی در خدمت مردم هستیم.
وی افزود: همه ما مدیون خون شهدا، جانبازان و خانواده‌های آنان هستیم و هر آنچه که داریم مرهون از خودگذشتگی‌های خانواده‌های این عزیزان است

 

 


✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان