مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل قبل از ظهر روز دوشنبه ۱۳ بهمن ماه ۹۹ با هیئت همراه در سفر به شهرستان مرزی پارساباد، با رئیس هيات مديره شرکت کشت و صنعت مغان ديدار و گفت و گو كرد

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، مهندس داود رجبی مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل در اين ديدار، ضمن تبريك به اعضاي جديد هيئت مديره، از حمایت بانک کشاورزی برای توسعه برنامه های در دست اقدام آن شرکت خبر داد.

✅ وی افزود: بانک کشاورزی بعنوان بازوی مالی بخش کشاورزی، با تمام توان برای تزریق منابع مالی در قالب تسهیلات بانکی به این شرکت از آمادگی لازم برخوردار است.

✅ در ادامه دیدار قاسم محمدی رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت مغان با قدردانی از همکاری های صمیمانه بانک کشاورزی، خصوصا در پرداخت حقوق به موقع کارکنان این شرکت، تداوم آن را خواستار شد.

✅ وی افزود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان نگین کشاورزی و دامپروی ایران و یکی از ابر بنگاه های اقتصادی است که در شرایط موجود نیاز به حمایت و نگاه ویژه دارد.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بیان داشت: در شرایط موجود، با تدوین برنامه های توسعه ای، و با نگاه ملی و بین المللی برای تعالی این شرکت در تلاشیم.

 

 

 

 

 

 

✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت مغان
@keshtsanatmoghan