? وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی طی مراسمی از مدیرعامل و کارگران شرکت کشت و صنعت مغان به جهت کسب عنوان واحد نمونه ملی و گروه کار نمونه ملی در سی و یکمین جشنواره امتان از نخبگان جامعه کار و تولید کشور تقدیر کرد.

✍️ به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی؛ کارگران و واحد نمونه ملی سال ۹۸ در سه گروه کارگران نمونه ملی، گروه های کار نمونه ملی و واحدهای نمونه کارگری توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر شدند.

✅ محمد شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان "سی و یکمین جشنواره ملی قدردانی از کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه" از 15 گروه کار، 9 کارگر نمونه ملی و 4 واحد نمونه ملی تقدیر کرد.

✅ در این آیین جلال گلچین از «کشت و صنعت و دامپروری مغان» استان اردبیل به عنوان واحد نمونه ملی و از انوش مرادی، اسماعیل رهبر، علیرضا خدادادی و اشکان اسدی از «کشت و صنعت دامپروری مغان» به عنوان گروه کار نمونه ملی از استان اردبیل تجلیل شد.

✅ ارتباط تصویری سه ساعته رهبر معظم انقلاب اسلامی با واحد نمونه ملی از برنامه‌های این مراسم بود که در این نشست هشت استانِ صنعتی کشور در هفته کار و کارگر با حضور، فعالان اقتصادی و کارگری از طریق ویدیو کنفرانس از بیانات ارزشمند رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی) بهره مند شدند.

✅ شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان که به دلیل افزایش بهره وری، ابتکار، افزایش چشمگیر سطح پرداخت دستمزد کارگران، انعقاد قرارداد مستقیم و استخدام و سایر شاخص های ارزیابی شده توسط داوران ملی در سطح کشور موفق به کسب واحد نمونه ملی و همچنین کسب مقام گروه کار نمونه جهت خلاقیت کارگران در زمینه پرورش حشرات مفید در مبارزه بیولوژیک با آفات را شده بود در این نشست حضور داشت.

 

 

 

 

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹
✍️ روابط عمومی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی