⭕️ دندان هایی که برای دسترنج کارگران کشت و صنعت مغان تیز شده است .نسخه جریان های سیاسی و آرزوی ویرانی مجدد کشت و صنعت مغان این بار با امضای بیگی نماینده آذربایجان شرقی روی پیشخوان رسانه ها قرار گرفته تا آرامش کارگران کشت و صنعت مغان را بعد از سالها مرارت و سختی بازستاند و به کیسه شیادان و غارتگران سرازیر کند .

براستی درجه سیر شدن غارتگران کشت و صنعت مغان تا کجا ادامه دارد که بعد از 40 سال چپاول بیت المال هنوز هم به دنبال ویرانی و نابودی هستند.

✅ نماینده که مشکلات عدیده آذربایجان شرقی از جمله کارخانه ماشین سازی و ... را رها کرده و در ماه های پایانی مجلس دهم با معامله های پشت پرده، کشت و صنعت مغان و توسعه و آبادانی آن را نشانه رفته است به دنبال چیست ؟ در روزهایی که حق کارگران کشت و صنعت به یغما میرفت و دستمزد آنها ماه ها پرداخت نمی شد ولی نورچشمی ها یک دل سیر متنعم می شدند همسایه داغ تر از آش کجا تشریف داشتند که امروز طاقت تحمل استخدام فرزندان مغان در کشت و صنعت را ندارند و واریز بروز دستمزد کارگران خواب حضرات را آشفته کرده چرا در دیروزهایی که خاک زرخیز کشت و صنعت به لطف مدیریت دولتی به خاک سیاه نشسته بود حتی یک نفر از نمایندگان به اصطلاح دلسوز امروزی که معیشت کارگران و توسعه کشت و صنعت را قربانی تمایلات خود می کردند، هیچ واکنشی نداشتند و از حق حقوق مغان و مغانی دفاع نکردند .

حال که با سرمایه گذاری بخش خصوصی دستان آلوده به رانت و بیت المال قطع، جوانان بیکار مشغول به کار و کارگران به زندگی امیدوار شده اند و صنایع تبدیلی در منطقه راه اندازی شده است ، آقای بیگی به یاد کشت و صنعت مغان افتاده است . دلیل این که این باند در تلاش است کشت و صنعت مغان زمینگیر بماند و مردمانش بیکار باشند چه می تواند باشد ؟ آیا چشم دیدن توسعه مغان را برخی از نمایندگان همسایه ندارند؟

✅ ما کارگران کشت و صنعت مغان در محضر خداوند و مردم شریف مغان شهادت می دهیم از روزی که این شرکت به بخش خصوصی ( شیرین عسل) واگذار شده علی رغم افزایش رسمی قراردادی از 540 نفر به 2650 نفر، حتی یک روز در پرداخت دستمزدها دیرکرد نداشته ، کرامت انسانی کارگران به نحو مطلوبی حفظ شده و به عینه شاهد توسعه زیرساختی و صنایع تبدیلی در این شرکت هستیم که با سرمایه گذاری کلان در حال جهش از ویرانی به سوی آبادانی بالندگی است . بر مسئولان کلان کشوری واجب است با در نظر گرفتن تمام جوانب و صلاح و مصلحت منطقه و کشور ، فریب طمعکاران را نخورند و آرامش و امیدواری و امنیت روانی و شغلی کارگران کشت و صنعت مغان را از گزند دندانهای تیز شده برای غارت مجدد کشت و صنعت مغان محفوظ دارند.

 

⏺ با احترام: کارگران شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان