✅ با تسلیت مجدد به خانواده محترم و داغدار مرحوم ناصر اکران ، در پی بد اخلاقی ها و جوسازی های عده ای فرصت طلب و مغرض در فضای مجازی و گروه های تلگرامی که از فوت ناگهانی مرحوم ناصر اکران در جهت سم پاشی در افکار عمومی سوء استفاده نمودند ، جوابیه رسمی شرکت کشت و صنعت مغان جهت تنویر افکار عمومی منتشر و طبق قانون مطبوعات و رسانه های کشور کانال هایی که اقدام به نشر این شایعه زشت را کرده اند ملزم به انتشار جوابیه خواهند بود .

✅ 1 . مرحوم ناصر اکران از همکاران با اخلاق، زحمتکش و با سابقه شرکت در امور حفاظت بوده و به هیچ وجه از شرکت اخراج نگردیده اند.
✅ 2 . مرحوم برای انجام کارهای اداری به اداره مرکزی مراجعه کرده که متاسفانه در دفتر حفاظت شرکت دچار ایست قلبی شدند و به دیار باقی شتافتند.
✅ 3 . مرحوم بهیچ وجه به دفتر مدیر عامل شرکت مراجعه ننموده اند و برای انجام کار اداری به دفتر مدیریت حفاظت شرکت آمده بوده اند.
✅ در پایان ضمن تکذیب شایعاتی که مغرضانه در فضای مجازی منتشر شده اند ، شرکت کشت و صنعت مغان برابر قانون از افراد و مدیران گروه وکانال های تلگرامی که با خبر های کذب و واهی اقدام به جوسازی و تشویش اذهان عمومی نموده و فضای جامعه را مسموم کرده اند طرح شکایت در مراجع قضایی خواهد کرد. اعاده حیثیت از پرسنل زحتمکش و خدوم کشت و صنعت مغان از اهم وظایف این شرکت محسوب شده و در این راستا هیچگونه مماشاتی با متخلفان صورت نخواهد پذیرفت.

 

 

❇️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان