✅ متاسفانه در روز دوشنبه حدود ساعت 14 اختلاف نظر احدی از رانندگان تراکتور شاغل در مجتمع دامپروری شرکت کشت و صنعت مغان بر سر مسائل کاری با سرپرست یکی از ایستگاه ها منجر به درگیری لفظی و در ادامه به درگیری فیزیکی منجر شده و ظاهرا برای برخی خیلی خوش آمده و تبدیل به موضوع جذاب شده، علیهذا لازم می داند مراتب زیر را به استحضار برساند؛

1. این درگیری و بالاخص گلاویز شدن دو نفر در محیط کاری نه تنها مورد تایید هیچ انسانی نمی تواند باشد بلکه هیچ انسان با شرافت دیگری هم حق بهره برداری و ذوق زدگی از این پدیده ناپسند را که متاسفانه این روزها بیشتر مشاهده می شود را نمی تواند داشته باشد.
2. با فرد خاطی در هر مسئولیتی که باشد برابر مقررات بعد از رسیدگی، قطعا برخورد میشود.
3- اتفاقا برای یکی از طرف های درگیری که راننده محترم تراکتور می باشند و روز قبل از درگیری به دلیل بستری بودن فرزندشان سرکار نیامده بوده اند برای ایشان غیبت و یا کسر کار لحاظ نشده بوده است کما اینکه چنانکه اگر درگیری به خاطر عدم حضور روز قبل ایشان بود قاعدتا میبایستی صبح این درگیری اتفاق می افتاد در صورتیکه ساعت 14 اتفاق افتاده است.
5. مطابق اطلاعات موجود درگیری بر روی مسائل کاری و اهانت از طرف یکی از طرفین در جلوی چشم چندین نفر شاغل بکار در ایستگاه بوده. اهانت از طرف هر کسی که باشد مورد تایید مدیریت شرکت نمی تواند باشد و رعایت اخلاق برای همه واجب و از واجبات لازم الرعایه مصرح شرع مقدس اسلام و از اهم توصیه های پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم (ع) می باشد.
6. خوشبختانه ایشان برای عکس برداری به بیمارستان مراجعه نموده. بستری نبوده است و انشاالله صحیح و سالم سر کار خودشان بر می گردند.
7. تندی و برخورد در هر مجموعه بزرگ ممکن است اتفاق بیفتد کشت و صنعت هم مجموعه بزرگی بوده و از این قاعده متاسفانه زشت مبرا نیست ، ضمن اینکه مجدد تاکید می گردد اصل درگیری به هیچ وجه مورد تایید نمیباشد، اما موضوع با رعایت عدالت مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت و با متخلف بر خورد انضباطی لازم انجام خواهد گرفت.
هر روز که می گذرد شاهد بیشترین صمیمیت ما بین همکاران هستیم و اجازه نمی دهیم موضوع کاملا معمولی و ساده اجتماعی که در همه جوامع، اتفاق همه روزه است آرامش و همبستگی فعلی شرکت را به هم زند.

 

✍ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان _ ۱۴ اسفند ماه ۱۳۹۸