به گزارش روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازدید از مزارع، باغات و واحدهای تولیدی و صنایع تبدیلی شرکت اعلام کرد: تا به امروز هرگونه پیشنهاد جهت سرمایه گذاری اعم از خرید کارخانجات، ماشین آلات و ادوات، نوسازی صنایع و ساختمان و... که از سوی کارشناسان و متخصصین امر پیشنهاد گردیده عملیاتی شده است و تا احیاء و جان بخشی کامل کشت و صنعت مغان همچنان سرمایه گذاریها تداوم خواهد یافت و با اتکا به همکاریهای کلیه نیروهای شرکت، کارخانجات و صنایع تبدیلی راه اندازی شده و باغات و زراعت با برنامه های جدید و تولید محصولات سالم و با راندمان ایده آل ادامه خواهیم داد.

وی همچنین اضافه کرد: چشم انداز ما برای کشت و صنعت مغان کاملا بر مبنای اصول و علم بوده و با توجه به اینکه کار ما تولید صنایع غذایی برای ارائه به مردم است بدین ترتیب همه ما مسئول هستیم که بتوانیم محصولات سالم و عاری از سموم خطرناک تولید نماییم.

ژائله در ادامه گفت: ایجاد صنایع تبدیلی یکی از نیازهای مبرم منطقه مغان است و ما با نوسازی و تعمیرات اساسی از کارخانه قند مغان آغاز کردیم و کلیه دستگاه های کارخانه روغن کشی و رب سازی را در شرکت کشت و صنعت مغان در حال استقرار بوده و بعداز اتمام پروژه ساختمانی و آماده سازی محل مورد نظر سریعا کارخانه احداث و راه اندازی خواهد شد.
همچنین با آغاز فرآوری زیتون های دشت مغان در محل کارخانه پروسس میوه شرکت که دستگاه های مدرن آن از کشور ترکیه خریداری شده و تا دو هفته آینده نصب شده و سالن های بازسازی شده کارخانه، آماده چیدمان دستگاه ها و ماشین آلات خواهد بود

رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان با اشاره به شروع عملیات مطالعه شبکه داخل مزارع و احداث ایستگاه های مختلف پمپاژ به منظور کشت زیتون و میوه های پاکوتاه دیگر مانند انگور، گلابی، گیلاس و... در تپه های ماهور اطراف شرکت، از مطالعه و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار(آبیاری نوع تیپ) در اراضی شرکت بمنظور کشت چغندرقند، صیفی جات و محصولات رایج منطقه نیز خبر داد

یونس ژائله در پایان طرح تشویقی پرسنل و مدیران را مطرح نموده و اعلام کرد: هر مجتمع و ایستگاهی که بتواند تولید و راندمان بازدهی محصولات را بیفزاید پاداش درخوری دریافت خواهد کرد.

 

 

 

 


 روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان