به گزارش روابط عمومي شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، مدیر عامل کشت و صنعت مغان از خرید 4 دستگاه کمباین گوجه فرنگی به ارزش 240 میلیارد ریال در راستای تجهیز کشت و صنعت مغان به ماشین آلات پیشرفته خبر داد .
 مدیرعامل کشت و صنعت مغان با اشاره به خرید 4 دستگاه کمباین برداشت گوجه فرنگی افزود: این نوع کمباین ها ساخت کشور ایتالیا با برند guarseiمی باشد که برای اولین بار توسط شرکت کشت و صنعت مغان وارد کشور شده و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

گلچین استفاده از تکنولوژی های روز دنیا در افزایش بهره وری کشت و صنعت مغان را ضروری دانست و تصریح کرد: کمباین های برداشت گوجه فرنگی خریداری شده آخرین مدل تولید کمباین در سال 2019 توسط شرکت تخصصی ایتالیایی هستند و یکی از پیشرفته ترین کمباین های موجود حال حاضر در جهان می باشد.
وی گفت: این دستگاه ها توانایی تشخیص گوجه نارس در دو مرحله را دارند که در نوع خود بی نظیر است .
نائب رئیس کشت و صنعت مغان بازده اسمی این کمباین ها را 80 تن در ساعت و به عبارتی یک هکتار در ساعت عنوان کرد و افزود: برای خرید 4 دستگاه از این کمباین ها 240 میلیارد ریال هزینه شده است و در حال حاضر نیز تکنیسین های ایتالیایی در حال آموزش نحوه استفاده از کمباین ها به پرسنل کشت و صنعت مغان هستند.
وی اظهار امیدواری کرد با ادامه روند خرید و تجهیز کشت و صنعت مغان به ماشین آلات پیشرفته روز دنیا و استفاده از تکنولوژی های روز جهان در صنعت کشاورزی میزان بهره وری این شرکت به شکل قابل توجهی افزایش یابد.

 

 

 


روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان