به گزارش روابط عمومی شرکت، با سرمایه گذاری عظیم واردات کارخانجات صنایع تبدیلی و روغن کشی در چند روز آينده به کشت و صنعت مغان وارد می‌شود و در شهریور ماه بزرگ ‌ترین کارخانه رب گوجه فرنگی خاورمیانه شروع به نصب خواهد شد و بالطبع آن دومين مرحله ثبت نام نیروی انسانی جهت بکارگيري و اشتغال در صنایع تبدیلی مغان از اوايل شهریور ماه شروع می شود.

علاوه از پنجاه دستگاه تراكتور خريداري شده اخير، تعداد ۱۰۰ دستگاه تراکتور ديگر در جريان شهریور ماه امسال مجدداً به ناوگان مکانیزاسیون كشاورزي شرکت افزوده خواهد شد و ماشین آلات برداشت گوجه و برداشت چغندر ظرف چند روز آتي از گمرگ ترخیص می‌شود.

خوشبختانه در شرایط تحریم مدرنترین ماشین آلات دنیا به مبلغ سه میلیون یورو خریداری و جهت ارسال به شرکت مغان وارد گمرك کشور شد.
ما بدلایل متعدد علاقمند پاسخ گویی به مخالفان توسعه شرکت توسط بخش خصوصی نیستیم و با عمل نشان خواهیم داد و مطمئنيم مخالفان صادق به صف موافقان مي پیوندند. اثبات خواهیم كرد که ما با تمام توان به فکر توسعه كشور و اشتغال جوانان بیکار منطقه هستیم تا به امروز 500 نفر را استخدام و بيش از ١٤٠٠ نفر تبدیل وضعیت از پيمانكاري به قرارداد مستقيم با شركت شده اند.
متعهد هستيم بزرگ‌ ترین کارخانجات خاورمیانه را در کشت و صنعت مغان به بهره‌ برداری برسانيم.
کارخانجات روغن کشی زیتون با مدرنترین تکنولوژی ایتالیایی بزودی نصب خواهد شد و کارخانجات مربا سازی با تکنولوژی ایتالیایی در راه است
پیشنهاد می كنيم همه صبر پیشه کنیم و عجولانه قضاوت نكنيم، استدعا داريم به عملکردها نگاه شود و اگر به فکر منطقه هستیم با افراد و تیمی که در راه آبادانی و توسعه منطقه هستند همراه شویم و با همت، همیاری و هم افزايي توسعه کشت و صنعت مغان و دیگر صنایع منطقه را كمك و راه آنها را در غلبه به مشکلات هموار سازیم.
به اميد اينكه همه سرزمين مان آباد گردد.

 

 

✍ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان