به گزارش روابط عمومی شرکت، دکتر ژائله در بازدید از کارخانه راکد پروسس میوه ضمن تاکید بر تسریع راه اندازی صنایع تبدیلی و تکمیلی، اظهار داشت: اقدامات اولیه برای آماده سازی محل نصب تجهیزات کنسرو زیتون، انواع کمپوت، آبمیوه و مربا انجام یافته که امیدواریم با ایجاد کارخانجات متعدد گام ارزنده ای برای اشتغال مولد جوانان بیکار جویای کار در منطقه و استان برداشته و با خرید محصولات تولیدی کشاورزان و باغداران مغان از اقشار مولد حمایت نماییم. این اقدام، ارزش افزوده فراوانی را از طریق کاهش خام فروشی بوجود می آورد.

رئیس هیئت مدیره کشت و صنعت مغان در بازدید از کارخانه قند ضمن اظهار این نکته که خط تبدیل شکر خام به شکر سفید مصرفی بصورت شبانه روزی فعالیت می نماید، افزود: کارخانه قند مغان یکی از بزرگترین کارخانجات خاورمیانه می باشد ولی بدلیل عدم سرمایه گذاری، مدیریت ناکارآمد و عدم نوسازی بخصوص فقدان برنامه ریزی برای تهیه خوراک چغندر قند کافی، راندمان آن به شدت رو به افول نهاده است. با برنامه ریزی های کارشناسی، این واحد در بیشتر ایام سال به تولید ادامه داده و از یک کارخانه زیان ده به یک واحد تولیدی سودده تبدیل می شود.

دکتر ژائله در بازدید از کشتارگاه نیمه فعال واقع در پلیس راه سربند، اظهار نمود: این شرکت با رویکردی جدید از طریق تعامل سازنده با مدیران و صاحبان صنایع نیمه فعال در جهت احیای دوباره این واحدهای تولیدی، همکاری لازم را خواهد داشت.

 

 

 

 


✍ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان