چرا وقتی پول یارانه شیر کشت و صنعت به حساب شخصی تان واریز شد احساس خطر نکردید؟!!

حزب اتحاد ملت ایران (منطقه اردبیل) در بیانیه ای نسبت به واگذاری کشت و صنعت مغان به بخش خصوصی ابراز نگرانی کرده است.

حال سوالات جدی از این عزیزان داریم که جواب آنها را به افکار عمومی می سپاریم.

?از مفت فروشی و هشدار قبلی در خصوص واگذاری کشت و صنعت سخن گفته اید

❌بفرمایید وقتی یارانه چند صد میلیونی شیر کشت و صنعت به حساب شخصی آقای اروجعلی محمدی واریز شد شما کجا بودید؟!
وقتی صدها هکتار از باغات کشت و صنعت نابود شد و تولیدات زارعی و دامی آن نصف شد نگران نشدید؟!
راستی چرا یارانه همسایه مان اشتباهی به حساب ما واریز نمی شود؟!

?از اینکه استاندار اردبیل خواستار اظهار نظر آگاهانه و پرهیز از خودزنی شده است برآشفته شده اید

❌پاسخ دهید وقتی در زمان مدیریت اروجعلی محمدی بر شرکت کشت و صنعت و بر اساس اطلاعات ارایه شده توسط وی، قیمت گذاری انجام‌ و چندین نوبت آگهی واگذاری منتشر شد شما کجا بودید؟! چرا آن موقع به قیمت‌ معترض نشدید؟! آن زمان شما آگاه بودید یا ناآگاه؟!

?نگران‌ نحوه اجرای اصل ۴۴ شده اید.

❌توضیح دهید چرا وقتی هم حزبی محترم تان در دو مقطع و بیش از ۶ سال مدیریت این بنگاه عزیز را به عهده داشت نتوانست حتی تعداد پرسنل آنجا را حفظ کند و برای پرداخت حقوق در شرکتی که مدعی بود می تواند حقوق تمام کارکنان دولت را پرداخت کند از پرداخت حقوق کارگران هم عاجز ماند؟!

?از اخراج کارکنان سخن گفته اید

❌خریدار شرکت کشت و صنعت که بلافاصله بعد از استقرار نسبت به افزایش نیرو اقدام و علاوه بر تبدیل وضعیت ۱۲۰۰ نفر(که در تمام دوران مدیریت هم حزبی شما بدون امنیت شغلی، برای پیمانکاران غیربومی کار میکردند)؛ نسبت به استخدام ۵۰۰ جوان عزیز مغانی هم‌اقدام نموده است.

شاید هم منظورتان تعدیل تعداد مدیران بی خاصیتی است که از خزانه دولت حقوق های میلیونی و خودرو شخصی و منزل سازمانی و .... بهره مند بودند.
خوب است هم حزبی تان توضیح دهد چطور در شرکت کشت و صنعت مغان ۲۰۰ مدیر وجود داشته که هر کدام یک خودرو هم در اختیار داشته اند!

?از فئودالیته گفته اید و تضاد در اصل ۴۴ گفته اید!

❌مردم مغان میدانند و به چشم دیدند که کمونسیم چگونه فروپاشید و همه میدانند که اقتصاد دولتی محکوم به شکست است.
رهبر معظم انقلاب در اقدامی علمی و شجاعانه اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و سپردن اموال مردم به خودشان در قالب خصوصی سازی را ابلاغ نموده اند و همین چند هفته پیش بود که فرمودند باید خصوصی سازی ادامه پیدا کند.

?علت عدم استقبال استاندار اردبیل از ابطال واگذاری را پرسیده اید

❌استاندار اردبیل از بدو ورود به استان برنامه خود را حمایت از سرمایه گذاری و #رونق_تولید اعلام کرده و برای همه کارافرینان فرش قرمز واقعی پهن کرده است.
شما که داعیه سیاسی و اقتصادی بودن دارید باید بدانید که استاندار اردبیل و مقامات محلی هیچ نقشی در قیمت گذاری و انتخاب خریدار نداشته اند.
اما بهنام جو وقتی دید خریدار اول شرکت کشت و صنعت اهلیت ندارد شجاعانه و محکم جلوی واگذاری ایستاد و خصوصی سازی مجبور شد بهره برداری از این بنگاه بزرگ و حیاتی استان را به فردی بسپارد که توان مالی و فنی لازم را دارد.

راستی اگر خریدار، اروجعلی محمدی را به عنوان مدیرعامل انتخاب می کرد باز هم در اهلیت اش تشکیک می کردید؟!

?از تحقیق و تفحص و ورود دادستانی گفته اید

❌استاندار اردبیل از تحقیق و تفحص در خصوص واگذاری استقبال نموده اند و خواستار شفافیت بیشتر موضوع بوده و تاکنون هیچ مقام قضایی نیز خدشه ای به مالکیت خریدار و عملکرد مقامات استانی وارد نکرده است.
حفاظت از منافع عمومی وظیفه ذاتی استاندار است و حمایت از تولید و اشتغال در گرو حمایت از سرمایه گذاری سالم و سازنده است.استاندار اردبیل وظیفه دارد در راستای سیاست های نظام از سرمایه گذاران حمایت کند و به دنبال ایجاد اشتغال جوانان و ارتقاء بهره وری بنگاه های تولیدی واقتصادی باشد.

❌توقع اکثریت مردم از مقامات دولتی، به ویژه مقام عالی استان این است که حافظ آرامش و امنیت استان باشد و با حمایت قاطع از سرمایه گذاران در جهت رفع مشکلات معیشتی شهروندان تلاش نماید.

?نکته آخر: همه ۲۴ میلیون رای دکتر حسن روحانی را متعلق به خودتان ندانید و اگر مدعی کار حزبی هستید از تشویش اذهان عمومی و نگران کردن مردم مرز نشین بپرهیزید و در راستای حمایت از تولید و اشتغال و توسعه پایدار و امنیت گام بردارید و اغراض و منافع شخصی و باندی تان را بر منافع عمومی وامنیت اجتماعی ترجیح ندهید.

?کانال اخبار توسعه استان اردبیل