به گزارش روابط عمومی شرکت، مراسم تودیع و معارفه سرپرست جدید امور اداری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان صبح امروز ۲۶ فروردین ۱۳۹۸ در اداره مرکزی با حضور مدیرعامل شرکت برگزار گردید.در این مراسم جلال گلچین نائب رئیس و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با تشکر از زحمات کلیه مدیران این شرکت در بخش ها و واحدهای مختلف کشت و صنعت مغان بر اهمیت جوان سازی و ایجاد فضای مناسب کاری برای فعالیتها و اهتمام در انجام کارهای محوله به مدیران و پرسنل زحمتکش شرکت تاکید کردند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از فعالیتهای سرپرست قبلی امور اداری این شرکت در بخش های مختلف قدردانی و از سرپرست جدید امور اداری و همکارانش خواست با برنامه ریزی دقیق و سرعت بخشیدن به کارهای مربوط به این امور یاریگر اهداف شرکت در نیل اهداف سال رونق اقتصادی شد.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در این مراسم تاکید کرد که اتحاد و همبستگی در بین کلیه نیروها و مدیران شرکت بایستی در اولویت کاری هر واحد قرار بگیرد.

در پایان با اهدای حکم از سوی مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از خدمات علی طلوعی در سال های اخیر تقدیر و تشکر کرده و محمد امین سالک بعنوان سرپرست جدید امور اداری معرفی گردید.

 

 

 روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان