به گزارش روابط عمومی شرکت، فرمانده سپاه شهرستان مرزی پارس آبادمغان گفت: جامعه کارگری نقش محوری و کلیدی در تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و رشد و بالندگی کشور دارند.

سرهنگ نوری در آئین گرامیدشت هفته بسیج کارگری در کشت و صنعت مغان، با قدردانی از فعالیت و زحمات کلیه کارکنان این شرکت در عرصه کار و تولید اظهار کرد: امروز تلاش و کوشش مضاعف در پیشرفت کشاورزی و صنعت کشور از اهمیت بالایی برخوردار است لذا بر همه ما تکلیف است که در این مسیر مهم گام های بلند و استواری برداریم.

فرمانده سپاه پارس آباد با بیان اینکه یکی از دغدغه های مقام معظم رهبری حمایت از تولیدات داخلی واقتصاد کشور می باشد افزود: مردم عزیز با حمایت از تولیدات داخلی میتوانند نقش مهمی را در چرخه تولیدات داخلی و اشتغال جوانان جویای کار داشته باشند و مقام معظم رهبری بارها و بارها در فرمایشات خود فرموده اند: مسئولین این نظام توجه کنند که دشمن نقطه ضعف ما رادر کجا پیدا کرده است از طریق تحریم های اقتصادی می خواهد زحمات این مردم و شهدای ما را از بین ببرد، لذااز مسئولین باید جلوی واردات بی رویه کالاهای خارجی را بگیرند، جلوی قاچاق کالا را بگیرند .
سرهنگ نوری افزود: امروز کشورهای غربی با اعمال بعضی از قانون و اجرایی کردن آن جلوی واردات کالا را گرفتند ما نیز می توانیم این کار را انجام دهیم تاکمک بزرگی به اقتصاد مملکتمان باشد.
وی خاطر نشان کرد: گر تنها به شعار اکتفاء کنیم در حق مردم جفا کردیم، برادران عزیز امروز اقدام و عمل لازم است. اگر به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل نکنیم باعث می شود جوانان ما بی کار باشند و دست به ناهنجاریهای اجتماعی بزنند.
سرهنگ نوری بابیان اینکه کارکنان این بنگاه اقتصادی کشور به صورت بسیج وار و ایثارگرانه شبانه روز در تلاش هستند گفت: بسیج یک حرکت خودجوش مردمی است که در تمام عرصه های کشور با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری حضوری فعال و پر شور دارد.
سرهنگ نوری با خاطر نشان کردن این که کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تمام بسیجیان درپشت مرزهای کشور حرفهای برای گفتن دارد افزود: الحمدالله دیپلمات سیاسی کشورمان در دیگر نقاط جهان قابل تحسین می باشد بطوریکه استقلال امنیت کشور مقدس اسلامی ایران عزیزمان زبان زده خواص و عام دولت های دیگر می باشد .

 

 

 

 

دکترعلایی عضو هیئت مدیره و معاون کشاورزی دامی و باغی کشت و صنعت مغان نیز در این مراسم ضمن قدردانی از زحمات کلیه کارگران این شرکت گفت : در سایه تلاش و کوشش کلیه کارگران زحمتکش کشت و صنعت مغان در زمینه زراعت سال گذشته 8/3درصد افزایش تولید داشتیم و نیز در حوزه کاشت دانه های روغنی به میزان ۴۳۵۰ هکتار رسیدیم که این به نوبه خود در بخش زراعت در منطقه خیلی خوب است. همه اینها بخاطر تلاش کارگران عزیز است.
علایی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برپایه اصول و ارزشهای اسلامی بنا شده است و در این راه شهیدان زیادی را در سالهای بعد از انقلاب تقدیم این کشور کرده ایم افزود: امروز یکی از سفارشات مقام معظم رهبری این است که کشور را از واردات بی رویه محصولات خارجی که میتوانیم در داخل کشور توسط جوانان با استعداد تولید و حتی به مرز خودکفایی نیز برسیم نجات دهیم و مردم ایران با توجه به نامگزاری مقام معظم رهبری که سال تولید و حمایت از کالای ایرانی نامگزاری شده است بهانه ای باشد برای حمایت از تولیدات داخلی دراین راستا بایستی برنامه ریزیهای خوبی انجام شود.

وی با اشاره به توافق که با اداره کار بسته شده خاطر نشان شد: ما بیش از ۱۵۰۰ نفر کارگر در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان داریم، می توانیم یک شرکت تعاونی تشکیل دهیم به جای پیمانکار خودمان به کارگران کار داده و حقوقشان را به راحتی واریز نمایم آقای گنجی هم به ما در این مورد قول مساعد داده است.

درپایان این مراسم از 23 کارگر نمونه کشت و صنعت مغان با اهدای لوح سپاس و جوایز نقدی با حضور مسئولین زیربط قدردانی بعمل آمد .

شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس‌آباد با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی، دو هزار و ۶۰۰ هکتار باغات میوه، مجتمع بزرگ دامپروری، کارخانه قند، کارخانه لبنیات، کارخانه فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت‌های منحصر به فرد کشور محسوب می‌شود.