به گزارش روابط عمومی شرکت، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان برای تغییرات در مدیریت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل پیامی را صادر کردند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

پروردگار یکتا را حمد و سپاس می گوییم که زندگی ما را به موهبت کار و تلاش بیاراست و کار و تلاش را کلید کامیابی و سرمایه سعادت و نیکبختی انسان قرار داد.

برادر گرامی و ارجمند جناب آقای مهندس عدیل سروی

ضمن قدردانی و ارج نهادن به خدمات ارزنده، تدابیر سازنده و تلاش های خستگی ناپذیر حضرتعالی در طول ۴ سال مدیریت در سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل، که منشا اقدامات مفید و موثر و گام های اساسی در رشد و شکوفایی کشاورزی استان و دست یابی به موفقیت ها، افتخارات و دست آوردهای بسیار ارزشمند و ماندگاری بوده است، بر خود لازم می دانیم از حمایت ها، مساعدت ها و راهنمایی های خردمندانه جنابعالی صمیمانه سپاسگزاری نماییم.

بی تردید موفقیت ها، افتخارات و دست آورد های سازمان در طول ۴سال مدیریت حضرتعالی، از جمله افزایش بهره وری، دستیابی به رکورد های جدید در تولید گندم و دانه های روغنی، اجرای طرح ها و پروژه های متعدد، گسترش روحیه مردم داری و ایجاد انگیزه در کارکنان به منظور حاکمیت محیطی مملو از صداقت، شادابی، پویایی و جدیت و کاردانی در سازمان، سرلوحه قرار دادن ارزش های اصیل اسلامی و انسانی در راهبری سازمان، استقرار نظام بهبود مستمر در کلیه فرآیندهای کاری، افزایش و استمرار تولید توأم با رعایت اصول ایمنی، ساماندهی اصولی تمام امکانات و منابع و برنامه ریزی دانش محور به منظور دستیابی به تولید پایدار و کیفی بر اساس شاخص ظرفیتهای اسمی، ایجاد تدابیر جامع عملیاتی به منظور ارتقاء و تعالی سازمان از منظر تولید اقتصادی و محیط زیست برگ های زرینی که از دوران طلایی مدیریت شما به یادگار خواهند ماند.

و اینک در نهایت فصلی پربار و ثمر بخش از تلاش ارزشمندتان، آرزو می کنیم که در سنگری دیگر نیز توفیقی فراتر همراهتان و نصیبی شیرین تر ارزانی هم سنگرانتان باشد.

صمیمانه آرزو می کنیم که در پرتو الطاف و عنایات حق تعالی همواره در راستای خدمت به کشور عزیزمان در جای جای این مرز و بوم موفق و پیروز و سربلند باشید.

همچنین لازم می دانیم انتصاب جناب آقای مهندس خلیل نیکشاد را به عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل که بیانگر تجارب ارزنده و سوابق ایشان در زمینه کشاورزی و از خانواده بزرگ صنعت کشاورزی می باشند را صمیمانه تبریک عرض نماییم.

امید است با استعانت از درگاه خداوند متعال، تحت توجهات حضرت بقیه ا... الاعظم(عج) و در سایه همکاری، همدلی و مشارکت کلیه کارکنان سازمان شاهد استمرار روند رشد و اعتلای کشاورزی استان باشیم.

میرجمال الدین پورپیغمبر مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

 

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان