به گزارش روابط عمومی شرکت، هیات تجار روسی برای بررسی سرمایه گذاری در حوزه تولید محصولات گلخانه ی، فراآورده های دامی، لبنی، و تولید بذور اصلاح شده از بخش های مختلف شرکت کشت و صنعت مغان بازدید کردند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان به همراه اعضای هیئت مدیره، معاونین، مدیران واحد و هیئت تجار روسی صبح امروز از ظرفیت و پتانسیل های موجود در شرکت بازدید و از نزدیک پتانسیل های موجود شرکت را برای سرمایه گذاری تجار روسی بررسی کردند.

مهندس میرجمال الدین پورپیغمبر عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با اعلام این خبر گفت: این بازدید در راستای اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و جذب سرمایه گذاری خارجی به منظور بالا بردن تولید و اشتغال و استفاده از بازارهای فدراسیون روسیه و هماهنگی هیات تجار روسی و بازدید از ظرفیت های تولیدی شرکت در زمینه های مختلف صورت گرفت.
مهندس پورپیغمبر با اشاره به اظهار تمایل سرمایه گذاران روسی در حوزه های تولید محصولات گلخانه ی، تولید فرآورده های دامی و لبنی، تولید بذور اصلاح شده بیان داشت: ظرفیت ها و پتانسیل های موجود شرکت کشت و صنعت مغان مورد توجه سرمایه گذاران روسی قرار گرفته است.
مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اضافه کرد: جذب سرمایه های خارجی برای شرکت با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید امری ضروری و امکانپذیر است و ما مذاکرات مفیدی را با چندین گروه سرمایه گذار خارجی در دست انجام داریم و از این طریق میتوانیم برای بهبود فضای کسب و کار و همچنین در مدت کوتاهی شرکت مغان را به بهترین الگوی نظام بهره برداری در پایاب سدخدآفرین برای تولیدات محصولات باغی، زراعی، دامی تبدیل کنیم که با اجرای این پروژه ها شاهد تحولات وسیعی در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خواهیم بود.

مهندس پورپیغمبر در پایان تصریح کرد: در عین حال یکی از ویژگی های این سرمایه گذاری علاوه بر بحث اجرایی و بهبود فضای کسب و کار در زمینه انتقال تکنولوژی نیز برای شرکت موثر است و از این طریق میتوانیم برای سایر ظرفیت های شرکت از تکنولوژی پیشرفته بهره برداری بکنیم.

 

 

 

 

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان