به گزارش روابط عمومی شرکت، در پی وقوع زلزله در مناطق غربی کشور، اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در راستای ایفای نقش مسئولیت اجتماعی و کمک به تهیه ملزومات و رفع نیازمندی‌های هموطنان مصیبت‌دیده، بخشی از حقوق خود را به‌صورت داوطلبانه به هموطنان زلزله‌زده در استان کرمانشاه اختصاص دادند.

مهندس شهریار نگاهی نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با اعلام این خبر گفت: اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارشناسان و کارکنان شرکت در نامه‌های جداگانه‌ای به امور اداری شرکت خواستار اختصاص بخشی از حقوق این ماه خودبه زلزله‌زدگان استان کرمانشاه شدند.

وی افزود: هر پرسنلی به فراخور شرایطش در خواست کرده که امور اداری چند روز از حقوق خود را کسر کرده تا به حساب‌های اعلام شده برای زلزله‌زدگان واریز نمایند.
معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خاطرنشان کرد: وقوع زلزله در غرب کشور، به ویژه در استان کرمانشاه که موجب جان باختن و مصدومیت شمار زیادی از هموطنان عزیز شده، خرابی و خسارت مالی زیادی برای هم میهنانمان، به بار آورده است، مایه تاسف و تاثر ملی شد.
مهندس نگاهی افزود: اعضای هیئت مدیره، مدیران، کارشناسان و کارکنان این شرکت در راستای مشارکت در این امر خیر و کمک رسانی به حادثه دیدگان، یک تا پنچ روز از حقوق دریافتی خود را به زلزله زدگان غرب کشور اختصاص دادند.

 

 روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان