به گزارش روابط عمومی شرکت، در اولین ساعات انتقال از بخش مراقبت های ویژه به بخش درمان (قبل از ظهر امروز) کارگر حادثه دیده بخش خوراک دام شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان مهندس میر جمال الدین پور پیغمبر عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ، مهندس شهریار نگاهی نایب رئیس هیئت مدیره ، مهندس عبدی مدیر محترم حراست شرکت از ایشان عیادت کردند.

در این دیدار مهندس میرجمال الدین پورپیغمبر عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن ابراز تاسف از حادثه پیش آمده اعلام نمود : یقینا" شرکت خود را مکلف به حمایت های همه جانبه از این همکار عزیز می داند.

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود : ما از اولین دقایق بروز حادثه ضمن برقراری ارتباط با تیم پزشکی معالج ، پیگیر وضعیت درمان ایشان بودیم و در ساعات اولیه نگران اصلی مان سلامت جانی همکاران بود که با تلاش کادر درمان این امر تحقق یافت و رفع نگرانی شد.

همچنین در این دیدار مهندس شهریار نگاهی نایب رئیس هیئت مدیره و معاون مالی ،اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن تحسین روحیه همکار حادثه دیده اعلام نمود : من نه به عنوان مسئول شرکت بلکه به عنوان یک هم نوع و همکار خود را پایبند به قبول مسئولیت های قانونی می دانیم و پیوسته این همکار عزیر در چتر حمایتی خود خواهیم داشت.

مهندس نگاهی در این ملاقات افزود : تمامی همکاران شما برایتان دعا می کنند و بی صبرانه منتظر بازگشت تان به شرکت می باشند و من نیز به نوبه خود در ساعات اولیه نذر کردم در لحظه بازگشت تان با قربانی کردن گوسفند شکرگزاری خود را از بازیابی سلامتتان به جا آوریم.

در اثنای این ملاقات رئیس محترم اداره کار ، تعاون و رفاه اجتماعی نیز بر بالین این کارگر حاوثه دیده حضور یافت و از نزدیک جویای احوال ایشان شد.

 

 

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری