🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان در اولین جلسه پدافند غیرعامل شرکت با اشاره به اهمیت موضوع اظهار داشت: پدافند غیرعامل با فعالیت کلیات شرکت، عجین بوده و از این لحاظ قابل تامل می باشد.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت ضمن تاکید بر وجود برنامه آلترناتیو خاطر نشان شد: وقوع اتفاقات طبیعی و غیرطبیعی در محیط کار، محتمل بوده و بایستی آمادگی های لازم را برای مقابله با مسئله و مدیریت آن داشته باشیم.

🔹منصور عالی پور، عضو هیئت مدیره شرکت، پدافند غیرعامل را مهمتر از پدافند عامل ارزیابی کرده و گفت: ضروری است، مسائل حاد و بحرانی امورات مختلف شرکت احصا شده و تمهیدات لازم برای آن اتخاذ گردد.

🔹احمد شهریار، معاون کشاورزی و دامپروری تصریح نمود: پدافند غیرعامل در حوزه نباتات از مسائل بسیار مهم بوده و در این بنگاه اقتصادی نیز موضوعات مرتبط با آن به نحو خوبی آغاز شده است و انشاالله با پیگیری هایی که انجام می شود، راهکارهای لازم با اولویت بندی، مشخص و ارائه می گردد.

🔹عسکر قوی پنجه، معاون اداری، مالی و بازرگانی شرکت با تاکید بر اهمیت ایجاد دارایی ها و درآمدهای جدید تاکید کرد: تامین بموقع سرمایه در گردش در حل بسیاری از مسائل و موضوعات همچون تهیه نهاده های زراعی، تسریع اجرای پروژه های عمرانی، خرید دستگاه ها و ماشین آلات سنگین حمل و نقل و انجام برنامه ریزی های لازم برای مواردی همچون قطعی برق و آب نقش چشمگیری دارد.

🔹حسن نظیفی، معاون فنی و صنایع شرکت اظهار داشت: با توجه به اینکه بخش عمده ای از منابع مالی این بنگاه اقتصادی از طریق فروش محصولات کارخانه لبنیات تامین می گردد، جهت آمادگی در مقابل اتفاقاتی از قبیل قطعی برق باید با تخصیص اعتبار لازم نسبت به راه اندازی ژنراتور برق این واحد صنعتی اقدام شود.

🔹یاسر عبدی، مدیر امور حراست شرکت با اشاره به قدمت زیرساخت های شرکت از تهیه شناسنامه محیط واحدها سخن به میان آورده و خاطر نشان شد: پیشنهاد مشخص امور حراست این است که جهت اتخاذ تدابیر، ضرورت دارد مسائل امورات، احصا شود و راهکارهای لازم نیز به همراه آن پیشنهاد گردد تا بصورت جداگانه، تمهیدات مرتبط با آن موضوعات از قبل اندیشیده شود و جهت مدیریت هر چه بهتر موارد مرتبط با امور مذکور، وظایف افراد در موضوع و مقطع خاص مشخص گردد.

#کشت_صنعت_مغان