مدیرعامل کشت و صنعت مغان در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شرکت ضمن تاکید بر چابک سازی این بنگاه اقتصادی خاطرنشان شد: به موازات رویکرد جدید شرکت در زمینه‌های مختلف از جمله اخذ امتیاز مالکیت معنوی دو رقم گندم به نام‌های باسیلو و اوکلید از شرکت ارس بذر، اهتمام جدی جهت تبدیل واحدهای زیان ده به سودده، سرمایه‌گذاری در خصوص نژادهای جدید دامی، روی آوری به سمت سیستم‌های نوین آبیاری همچون نوار تیپ، تغییر الگوی کشت از بهاره به پاییزه، کشت محصولات جدید پربازده مثل تریتیکاله، نوسازی درختان باغات میوه، عقد قرارداد با یک شرکت ترک در زمینه تولید بذور محصولات زراعی، گلخانه‌ای و صیفی جات و فعال سازی ارتباطات بین‌المللی و تجارت خارجی شرکت می‌توان گفت این مجتمع عظیم ملی در آستانه پوست اندازی قرار دارد.


به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: علاوه بر پروژه ساخت مسکن برای کلیه پرسنل شرکت که در مراحل پایانی پروسه اداری می‌باشد، بسته رفاهی کارکنان، تدوین شده که به تدریج به مرحله اجرا می‌رسد. افزون بر آن به منظور ایجاد انگیزش در میان پرسنل تولیدی به لحاظ وجود شرایط خاص و سخت کاری آنان، رفاهیات و طرح‌های انگیزشی بطور مستمر در دستور کار قرار دارد.

محبوب فروزنده، نایب رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: جهت بروزرسانی چارت سازمانی، مشاور کاربلد این حوزه توسط مدیرعامل شرکت تعیین گردید و مشاور مذکور با بررسی و مطالعه چارت فعلی، پیشنهاد خود را برای بررسی به هیئت مدیره ارجاع نموده است که در اسرع وقت بررسی و تصویب می‌شود.

 

حجت الاسلام یاسر باقری، امام جمعه جعفرآباد ضمن اشاره به جایگاه کشت و صنعت مغان در تامین معاش کارکنان این بنگاه اقتصادی تاکید نمود: این شرکت به مثابه یک خانواده برای کارکنان آن محسوب شده و میزان جدیت و اهتمام شاغلین ارتباط مستقیمی با سرنوشت شان دارد.


بهروز رحیم‌زاده، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اردبیل دستانی را که برای جامعه، امنیت غذایی فراهم می‌کنند، شایسته تکریم دانسته و تصریح کرد: با توجه به اینکه نیروی انسانی غیرقابل گزین‌ترین عامل تولید است، صیانت از آنان در مقابل حوادث حین کار و همچنین طرح موضوع کارگاه‌های دارای مشکل و پیگیری مسائل آنان از طریق مراجع ذی‌صلاح با جدیت هر چه بیشتر انجام می‌گیرد.

لازم به ذکر است در این مراسم موسیقی سنتی و نمایش طنز به روی صحنه رفت و در پایان با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از ۸۲ نفر از کارگران نمونه شرکت تجلیل به عمل آمد.