حق پدرت این است که بدانی او ریشه توست و تو شاخسار اویی و اگر او نمی بود، تو نیز نمی بودی. پس هر گاه در خود چیزی دیدی که پسندیدی، بدان که سرچشمه آن نعمت بر تو، پدرت باشد.
«رساله حقوق امام سجاد (ع)»

✅ 23 سال قبل از هجرت حضرت رسول الله (ص) از مکه به مدینه در روز 13 رجب شیرمردی از مادر زاده شد که تولد و شهادتش، هر دو در مکان های مقدس اتفاق افتاده است. 63 سال قمری از کعبه تا محراب کوفه با جوانمردی روبرو هستیم که اولین ایمان آورنده به آخرین دین وحیانی بوده و بر سر اعتقاد راسخش مرارت ها و ملامت های دشواری را متحمّل گردیده است.

✅ اسوه کامل عدالت در عین حالی که مجاهدت های فراوانی را در راه دین مبین اسلام انجام دادند، نه تنها در زمانه خویش بلکه در همه اعصار و ازمنه، مظلوم ترین بوده است. ایشان مورد وثوق ترین شخص نزد نبی مکرم اسلام (ص) بوده و در غدیر خم در حجه الوداع با بالا بردن دست مبارک آن حضرت، وی را بعنوان ولیّ، وصیّ، برگزیده خدا و جانشینش پس از خویشتن معرفی نمود.

✅ اینجانب بدینوسیله ضمن گرامیداشت ولادت باسعادت فاتح خیبر میلاد مبارک امام اول شیعیان و روز پدر را به عموم آزادگان جهان بویژه کارکنان ولایت محور شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan