✅ آغاز دهه مبارک فجر امسال مصادف با ولادت امام محمدتقی (ع)، نهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت در دهم رجب سال 1444 هجری قمری است. وی که بعد از شهادت غریب الغربا، امام رضا (ع) زعامت شیعیان را عهده دار شد، در طول دوران اندک عمر 25 ساله خویش به مدت 17 سال امامت مسلمین را با درک و تیزبینی متکی به علوم علوی به عهده داشته و مشعلدار هدایت بود.

✅ فرزند خلف ایشان یعنی حضرت امام خمینی (ره) بعد از قرن ها هدایت نهضتی را از سال 1342 پرچم دار گردید که با پیروزی آن در بهمن ماه سال 1357 کاخ ستمشاهی 2500 ساله را در ایران برچیده و به زباله دان تاریخ افکند. این خیزش اسلامی خونی در رگ های بی رمق حرکت های خدامحورانه در خاورمیانه و حتی در سراسر گیتی شده و ملل مایوس از سردمداران وابسته به جهانخواران را به پایمردی و ایستادگی در برابر کل دنیای استعمارگران شرق و غرب سوق داد.

✅ اینجانب بدینوسیله همزمانی ولادت جوادالائمه (ع) و ورود بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی بعد از سال ها تبعید به میهن و آغاز دهه پیروزی الله بر جور ستم پیشگان را گرامی داشته و این دو مناسبت را به همه آزادگان جهان خصوصاً پرسنل ولایت باور شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

با آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan