⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازدید از کارخانه لبنیات با بیان خبر فوق افزود: تولید روغن زرد اخیراً به خط تولید کارخانه لبنیات شرکت افزوده شده و برنامه ریزی های لازم در خصوص تولید ماست موسیر انجام گرفته است و بزودی در بازار هدف با برند مغانه عرضه خواهد شد. خط تولید مزبور 90% پیشرفت فیزیکی دارد و با تکمیل پروژه و نمونه برداری توسط اداره استاندارد، خط ماست موسیر بصورت رسمی آغاز به فعالیت خواهد کرد. همچنین اقدامات اولیه جهت تولید ماست پروبیوتیک و دوغ بطری pet در اوزان ۱/۵ لیتری و ۲۵۰ سی سی انجام گرفته است که بزودی به مرحله بهره برداری خواهد رسید.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن بازدید از قسمت های مختلف کارخانه مزبور اظهار داشت: تسریع در روند اجرای پروژه های در دست اجرا به بهبود وضعیت موجود این واحد صنعتی انجامیده و بر همین اساس راه اندازی طرح های در دست اجرا من جمله پروژه احداث ساختمان سوله به متراژ 2 هزار و 110 متر مربع مربوط به انبار طبقاتی شیرخشک با ظرفیت 3 هزار تن شیرخشک ضروری است، در اسرع وقت اتمام و به مرحله بهره برداری برسد. افزون بر این در انبار شیرخشک مربوط به سوله احداث شده لازم است، در جهت راه اندازی و نصب سیستم اطفاء حریق اقدامات لازم بعمل آید .

✅ محمدی بیان کرد: با توجه به اهمیت وجود کد IRدر سیستم های تولیدی کارخانجات تولیدی و اهمیت آن در صادرات محصول تولیدی اخذ کد IR لازم بوده و این امر بایستی هر چه سریعتر حل گردد که اقدامات و پیگیری ها در این خصوص انجام گرفته و اعتبار لازم برای این کار تخصیص یافته است .

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن بازدید از سیستم تصفیه فاضلاب واحد صنعتی مزبور گفت: سیستم تصفیه فاضلاب کارخانه لبنیات در تصفیه پساب کارخانه اهمیت قابل توجهی داشته و در حفظ و پاکیزگی زیست محیطی و بهداشت عمومی نقش شایان توجهی دارد.

✅ وی تصریح نمود: پروژه اتوماسیون صنعتی توسط نیروی جهادی کارخانه لبنیات ساخت و نصب شده است و افتتاح رسمی و بهره برداری کامل از این پروژه تا ۲۲ بهمن سالجاری آغاز خواهد شد.

✅ لازم بذکر است، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در بازدید از خط تولید شیر خشک بر تعویض پاکت چهارلایه فعلی محصول مزبور به پاکت های کامپوزیت سفید رنگ در جهت صرفه جویی ریالی و حفظ کیفیت ظاهری و مشتری پسند بودن آن تاکید نموده و از واحد آزمایشگاه شیمیایی تازه تأسیس مستقر در واحد دریافت شیر نیز بازدید کرد. ساخت و راه اندازی این واحد در بازدید سه ماه قبل عالی ترین مسئول شرکت از کارخانه لبنیات مورد تاکید قرار گرفته بود که در حال حاضر 90% پیشرفت فیزیکی دارد. تکمیل پروژه و حفظ کنترل کیفی شیرخام مورد تاکید قرار گرفت. قاسم محمدی در ادامه دستورات لازم را مبنی بر خرید تجهیزات و بروزرسانی آزمایشات و ارتقاء بخش کنترل کیفی و ایجاد تغییر اساسی در فرآیند تولید خامه و شیرخشک صادر کرد.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan