⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره موسسه حمایت از بیماران سرطانی آرزو با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه اظهار داشت: بخشش و کمک نمودن از مال و دارایی خویش به بینوایان و فقرا لازم و ضروری بوده و بیس کار مزبور، فرهنگی است. نَفس کار سازمان های مردم نهاد نیز همین بوده و پیش و بیش از آن در قرآن کریم بر انفاق و دستگیری از ضعفا سفارش و تاکید شده است و مولای متقیان نیز بالشخصه به ایتام و بیماران سرکشی نموده و ضمن آشنایی نزدیک با عمق آلام شان نهایت تلاش خویش را برای حل مشکلات آنان بکار می بست.

✅ وی افزود: مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان صرفاً کشاورز، دامدار و باغدار نبوده و علاوه بر آن دارای مسئولیت اجتماعی است و وظیفه پدری دارد. همه بایستی به وظیفه ملّی، دینی و شرعی خویش در قبال بیماران مبتلا به سرطان عمل نموده و در شرایط سخت و دشواری که آنان بدان دچار هستند، کمک حال شان باشیم. افزون بر طرح در هیئت مدیره جهت کمک به این موسسه، کوشش خواهم کرد تا این موسسه را جهت ارائه خدمات بهتر و بیشتر به خیرین ملّی وصل نمایم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: شرکت مغان در راستای مسئولیت های اجتماعی مورد تاکید ریاست محترم جمهوری در سفر به این بنگاه اقتصادی و استان اردبیل اقدامات بسیاری را در این راستا انجام داده و می دهد.

✅ همت آقایی، مدیرعامل موسسه حمایت از بیماران سرطانی آرزو گفت: این موسسه دارای 1437 نفر تحت پوشش می باشد که 861 نفر از آنها فعال بوده و بقیه بدلیل وفات و یا مداوا خدمات دریافت نمی کنند. در حال حاضر نیز 69 نفر از بیماران نیاز به عمل جراحی دارند که بدلیل سرسام آور بودن هزینه آن فاقد توانایی مالی برای پرداخت هزینه می باشند.

✅ وی اضافه کرد: تا دو سال قبل این موسسه قادر بود، حدود 70- 80 درصد از هزینه های مداوای افراد تحت پوشش را متقبل گردد که هم اکنون بدلیل افزایش تعداد افراد تحت حمایت و هزینه های سرسام آور پزشکی این میزان به 30 درصد تقلیل یافته است.

✅ حمید خدادوست، رئیس هیئت مدیره موسسه تصریح نمود: علیرغم درآمد بالای منطقه، جمعیت کثیری از ساکنین آن کارگر بوده و آنان به سبب استضعاف مالی تمکّنی برای تامین معاش خانواده ندارند و جمع کثیری از مددجویان این موسسه از اقشار ضعیف جامعه هستند و نیازمند حمایت های مالی می باشند. با توجه به شناختی که از سوابق درخشان مدیرعامل انقلابی شرکت کشت و صنعت مغان داریم، این انتظار وجود دارد؛ همانطور که پیش از این منشا خدمات ماندگاری برای مردم و کشور بوده اید، در این سمت نیز در حد توان به پیشبرد کارهای موسسه یاری برسانید.

✅ کریم سرابی، نایب رئیس هیئت مدیره موسسه بیان داشت: اکثر آنانی که به موسسه آرزو مراجعه می کنند، از نیازمندان واقعی جامعه بوده و توانایی پرداخت هزینه های گزاف مداوا و بیمارستان را ندارند و در شرایط بسیار دشواری قرار دارند. این موسسه با حمایت های مردمی کمک هایی را به این عزیزان ارائه می دهد که کفاف هزینه های بالای آنان را نمی کند.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan