✅ مقام معظم رهبری: «مجلس بایستی عصاره‌ فضایل ملّت باشد».

✅ آنگاه که رساله «یک کلمه» میرزا یوسف خان تبریزی ملقب به مستشارالدوله را که سال 1248 در مورد قانون کتابت یافته بود، بدستور ناصرالدین شاه آنقدر در زندان بر سرش کوفتند تا چشمانش آب آورد و بیهوش نقش بر زمین شد، در مخیله احدالناسی خطور هم نمی کرد؛ 36 سال بعد از آن اتفاق ناگوار، انقلاب مشروطه در ایران بوقوع بپیوندد و از مهر ماه 1285 که اولین مجلس رسماً آغاز بکار کرد و تاکنون که بنا به فرموده حضرت امام (ره) «مجلس در راس همه امور است» فراز و فرودهای بسیاری را در خصوص قانون و قوه مقننه پشت سر گذارده است.

✅ دهم آذر ماه که بنا به تصویب مجلس شورای اسلامی سالروز شهادت مجاهد نستوه شهید سیدحسن مدرس روز مجلس نامگذاری شده است، روزی برای تجلیل از بزرگمردی است که با غریو پرصلابت خویش درس ایستادگی در مقابل رضاخان میرپنج را به سایر وکلای ملت داده و از سوی دیگر به خودکامه زمانه خویش یادآوری کرد، ایران جای استبداد نیست.

✅ بدون تردید مجلس و نمایندگان آن بعنوان یکی از سه قوه تصمیم گیر تجلی اراده ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی محسوب شده و نقش تعیین کننده ای در رشد، توسعه و تعالی کشور دارد. ملت از طریق نمایندگان منتخب خویش با بهره گیری از این ظرفیت پویا همواره در مسیر توسعه پایدار وطن و رشد شاخص های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کوشش می نماید و بالطبع بخش عمده ای از موفقیت های کسب شده مرهون نقش آفرینی مجلس در کشور است.

✅ اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت اله شهید سیدحسن مدرس روز مجلس را به عموم وکلای ملت خصوصاً مجمع نمایندگان استان اردبیل تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق خدمتگزاری بیش از پیش همراه با طول عمر باعزت برای تک تک این عزیزان از خداوند تبارک و تعالی مسئلت می کنم.

آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری
قاسم محمدی
مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan