⏪ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان با حضور رئیس هیئت مدیره و معاون کشاورزی و دامپروری شرکت جهت بررسی میدانی از سوله های مجتمع دامپروری این بنگاه اقتصادی بازدید بعمل آورده و به استفاده از ظرفیت های خالی مجموعه برای پرورش و پرواربندی دام سبک و سنگین تاکید نمود.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: مملکت به کوشش و همت مضاعف نیاز داشته و همگان بایستی در این راستا دست به دست هم بدهند. در دولت حضرت آیت الله رئیسی با بینش و کار و عمل جهادی در سطوح مختلف با هم افزایی اجتماعی و محیطی انشاالله شرکت مغان بعنوان یک مجتمع عظیم ملّی روز بروز رو به پیشرفت و توسعه نهاده و حرفی برای گفتن خواهد داشت. مدیریت شرکت با حمایت های مسئولین بصورت شبانه روزی در این راستا گام برداشته و به نتیجه مثبت آن خوش بین است.

✅ وی افزود: در حال حاضر تعداد دام سنگین شرکت 21 هزار راس و تعداد دام سبک آن بیش از 1000 راس می باشد و جای خالی گوسفندداری در شرکت مغان بشدت احساس شده و راه اندازی این سایت علاوه بر تامین بخشی از نیاز کشور به گوشت گرم، ایجاد مراکز اشتغال مولد و پایدار را نیز در بر دارد و مصمم هستیم که احیا کنیم.

✅ محمدی چنین بیان کرد: تعداد سوله های مجتمع 24 عدد می باشد که 18 عدد از آنها برای راه اندازی گوسفندداری در نظر گرفته شده است. هر کدام از سوله های مزبور دارای بیش از 2 هزار راس ظرفیت بوده و با افزایش سرمایه گذاری ارتقای میزان دام های سبک این مجموعه به 50 الی 100 هزار راس پیش بینی گردیده است تا زنجیره تولید و ارزش تکمیل شود.

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا @keshtsanatemoghan