⏪ فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارساباد و هیئت همراه با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: مرزداران زحمتکش حافظان امنیت و مرزهای کشور بوده و جهت صیانت از حقوق عامه در هر دو سوی مرز تلاش می کنند. همانطور که امنیت سیاسی و مرزها مدیون مرزبانان خدوم می باشد، شرکت هایی مثل مغان و پارس نیز بایستی در سنگر تولید، امنیت غذایی و جغرافیای اقتصادی در منطقه کوشش کنند که تاکنون آنگونه که شایسته و بایسته است، بنگاه های اقتصادی مدیریت نشده اند.

✅ وی افزود: جمهوری صربستان با یک چهارم مساحت ایران جغرافیای اقتصادی طراحی کرده و شرکت مغان نیز باید در این جهت عمل و فعالیت نماید.

✅ محمدی چنین بیان کرد: کار جهادی تلاش و همت همه اشخاص حقیقی و حقوقی در راستای خدمت رسانی به مردم و کشور می باشد و بحمدالله نیروهای مرزبانی و پرسنل شرکت مغان در این خصوص همچون یک خانواده منسجم با یکدیگر تعاون و همکاری دارند.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان گفت: منطقه مغان علاوه بر مولفه مرزی بودن دارای مولفه عشایری نیز می باشد و در برنامه ریزی ها بایستی این دو امر را در کنار و راستای هم در نظر گرفت.

✅ وی بیان داشت: نیروهای مرزبانی آبرو و حیثیت ما بوده و آنانی که لباس مقدس رزم بر تن می کنند، با جان خویش معامله کرده و جهت حفاظت از مردم، ناموس و امنیت کوشش می نمایند که بایستی قدر دانسته و متناسب با شان و جایگاه شان ارج بینند.

✅ سرهنگ منیری، فرمانده هنگ مرزی شهرستان پارساباد اظهار کرد: مدیرعامل جهادی شرکت کشت و صنعت مغان دارای سوابق روشن در جهت خدمت به نظام و مردم بوده و در سمت هایی که پیش از این حضور داشته، بخوبی درخشیده است و در مسئولیت جدید نیز با کار و تلاش شبانه روزی جهت تامین امنیت غذایی کشور فعالیت می کند.

✅ وی اضافه کرد: جهت حل مسائل مختلف شهرستان با هماهنگی و همکاری ارگان ها ، ادارات و شرکت های متعدد باید هدف گذاری نمود و جهت رفع آن از هیچ تلاشی دریغ نکرده و بنده و تمامی همکاران زحمتکش مرزبانی در تلاش هستیم تا حریم مرزی را با جان و دل بصورت شبانه روزی محافظت و صیانت نماییم.


✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا @keshtsanatemoghan