آنگاه که در 15 خرداد 1342 قیام حضرت امام (ره) بر علیه رژیم ستمشاهی طاغوت آغاز گردید، خیلی ها با خیال اینکه این حرکت فاقد پایگاه اجتماعی خاصی است، آن را جدی نگرفته و حتی به سخره با آن مواجه می شدند. 13 آبان 1357 موقعی که دانش آموزان به خیابان ها آمدند، تازه آنوقت بود که غفلت زدگان متوجه شدند، سربازان بنیانگذار انقلاب شکوهمند اسلامی به هنگام شروع قیام در شکم مادران شان بوده اند. شلیک های مستقیم و به خون غلطانیدن دانش آموزان آتشی دیگر بر خرمن کاخی بود که به لحاظ عدم تکیه آخرین شاه ایران به مردم از پای بست ویران بود و درست به همین سبب بود که با تداوم جنبش اسلامی دیری نپایید، آریامهر با ظاهر شدن در قاب شیشه ای تلویزیون اعلام کرد، «صدای انقلاب» را شنیده است. دیگر آن روز دیر شده بود و نفس مسیحایی حضرت روح الله (ره) در جای- جای مام میهن زمستان 57 را به بهار خروش و خیزش و آزادی بدل نمود.

✅ تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و گروگان گیری کارکنان آن توسط دانشجویان پیرو خط امام (ره) آغازی دگرباره بر یک پایان بود. هژمونی بلامنازع شیطان بزرگ، تحقیر شده و مایه الهام بخش نهضت های ضداستکباری در خاورمیانه و حتی قاره های مختلف کره خاکی گردید.

✅ اینجانب ضمن گرامیداشت 13 آبان «روز دانش آموز» و «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» را به همه آزادگان جهان و عموم ساکنان این مرز و بوم علی الخصوص پرسنل ولایی شرکت کشت و صنعت مغان تبریک و تهنیت عرض نموده و اعلام می دارم، مدیریت و کارکنان این بنگاه اقتصادی نیز همگام و همراه با سایر هموطنان جهت اعلام همبستگی با آرمان های والای نظام و تجدید عهد و میثاق با ولایت به خیابان ها آمده و با غریو انقلابی پشتیبانی و حمایت خویش را از نایب بر حق حضرت ولیعصر (عج) اعلام خواهیم نمود.

قاسم محمدی مدیرعامل و عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان