میرطاهر موسوی، مدیرعامل مجتمع گوشت اردبیل با قاسم محمدی، مدیرعامل و قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کرد.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی اظهار داشت: شرکت مغان و مجتمع گوشت اردبیل به همراه سایر مجموعه ها مثلثی است که بایستی باهم ارتباط و گاهاً تهاتر داشته باشند تا چرخه زنجیره تولید به نفع کشور، شرکت کشت و صنعت مغان و اتحادیه فعال باشد. ما بایستی با پرهیز از حاشیه از تک روی و واحدی کار کردن اجتناب کرده و مشارکتی کار بکنیم.

 وی ضمن استقبال از پیشنهاد همکاری های متقابل مدیرعامل مجتمع گوشت اردبیل افزود: ما باید خودمان را با بازار، تجار بزرگ، موسسات و نهادهای پژوهشی تنظیم و هماهنگ بکنیم تا حداقل بتوانیم از طریق تکمیل زنجیره تولید و افزایش راندمان بخشی از مشکل اشتغال را حل بکنیم.

 قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت چنین بیان کرد: شرکت کشت و صنعت مغان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل بوده و با بسیاری از نهادها، موسسات، ادارات و شرکت ها همکاری نموده و این همکاری های متقابل را تداوم خواهد بخشید.

 وی تصریح نمود: شرکت مغان با مجتمع گوشت اردبیل دارای سنخیت های زیادی بوده و همکاری در زنجیره تولید، تامین نهاده ها و فروش دام و گوشت به زنجیره ارزش در هر دو طرف کمک شایان توجهی خواهد کرد.

 میرطاهر موسوی، مدیرعامل مجتمع گوشت اردبیل گفت: مجتمع گوشت اردبیل یکی از حلقه های شرکت کشت و صنعت مغان است و با توجه به اینکه شرکت مغان سهامدار مجتمع گوشت اردبیل بوده و ما هم زیرمجموعه شما هستیم، همکاری های متقابل می تواند به پیشبرد هر چه بهتر کارها کمک کند و ما نیز در این خصوص اعلام آمادگی می کنیم. ما جهت خرید دام از طریق مزایده وارد عمل خواهیم شد و در صورتی که برنده نشویم، پیشنهاد ما این است که با قیمت برنده 50 درصد دام ها را با رعایت ضوابط قانونی و حقوقی خریداری نماییم.

 وی گفت: کشتار، بسته بندی و توزیع گوشت از جمله فعالیت های مجتمع گوشت اردبیل بوده و در کنار آن در زمینه تولید کالباس، سوسیس و همبرگر فعال هستیم. میزان اشتغال مستقیم این مجموعه طی 3 سال گذشته از 150 نفر به 300 نفر رسیده است و امیدواریم هم افزایی در زنجیره تولید و ارزش افزوده به ایجاد اشتغال جدید در شرکت مغان و مجتمع گوشت اردبیل بینجامد.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان