⏪ علیرضا محمدی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل با قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی و امور بین المللی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی بعنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل پیشران توسعه شرکت های تولیدی، صنعتی و کشاورزی می باشد. شرکت مغان با تولید سالانه 700 هزار تن محصول باغی، دامی، زراعی و صنعتی نگین مغان بوده و برند کشور می باشد و افزون بر آن دارای ظرفیت ها و قابلیت های فراوان دیگر نیز است که گردشگری یکی از آنهاست.

✅ وی افزود: این بنگاه اقتصادی با داشتن اراضی وسیع، طبیعت سرسبز، مناظر چشم نواز، آب و هوای خنک در فصول بهار و پائیز و همچنین دریاچه شهرک از پتانسیل های زیادی برای جذب توریست از مناطق مختلف ایران و حتی خارج کشور برخوردار است. با توجه به درآمد سرشار توسعه صنعت گردشگری در ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی، ما از سرمایه گذاری برای جذب توریست در اراضی محدوده شرکت استقبال نموده و حاضر به هرگونه همکاری در این خصوص می باشیم.

✅ علیرضا محمدی، نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل چنین بیان کرد: استان اردبیل از قابلیت های زیادی در زمینه توریسم برخوردار است که یکی از مناطق پراستعداد در این خصوص منطقه زرخیز مغان علی الخصوص شرکت کشت و صنعت مغان می باشد. علیرغم تاثیر سوء کرونا بر توریسم و رکود موقتی آن، در حال حاضر نیز یکی از صنعت های پرسود در جهان امروزی است و ما علاقمند به سرمایه گذاری بخش خصوصی و رفع موانع سرمایه گذاری در شمال استان اردبیل هستیم.

✅ نائب رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه گردشگری استان اردبیل گفت: گردشگری کشاورزی با بهره مندی از پتانسیل شرکت مغان گامی موثر در شمال استان بوده و امیدواریم در راستای جابجایی مدیریتی تفاهمنامه ای در این خصوص منعقد شود. ما مشتاق به راه اندازی گردشگری کشاورزی هستیم. قبلا نیز مذاکراتی در خصوص ایجاد هتل ها و محل های اقامتی در شرکت داشته ایم که از طریق آن اشتغال جدید در این بنگاه اقتصادی ایجاد خواهد شد.

 

✍️روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان