زنبورداران فولادلو، محسن خلیقی، رئیس، نعمت پورحضرتی، نائب رئیس شورا و داود سعادت، شهردار هیر با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت مغان دیدار و گفتگو کردند.

 به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت ضمن اشاره به ایجاد زنبورداری این بنگاه اقتصادی پس از 19 سال وقفه با 300 کندو در مجتمع باغات میوه شرکت اظهار داشت: در فصل کوچ زنبورداران به شرکت کشت و صنعت مغان مطابق مسئولیتهای اجتماعی در هر تخصص و بخش از جمله زنبورداران زحمتکش و کشاورزان حمایت و پشتیبانی نموده و علاقمندیم در بازدید های میدانی متقابل و متعامل ظرفیت های همکاری شناسایی و تفاهم نامه برای توسعه سرمایه گذاری های مشترک در این صنعت مفید تنظیم و اجرایی گردد.

 وی افزود: توسعه صنعت توریسم نقش اساسی در رونق و توسعه شهر داشته و این امر نیازمند هتل، کمپ های مختلف سیاحتی و توسعه صنعت زنبورداری می باشد. توسعه در این صنعت به ایجاد اشتغال مولد و درآمد پایدار کمک شایان توجهی خواهد کرد و توصیه اینجانب به شما جذب سرمایه گذار برای توسعه و تجهیز شهر می باشد.

 دکتر محمدی چنین بیان کرد: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بزرگترین مجتمع کشت و صنعت کشور بوده و بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل با بیشترین میزان اشتغال پایدار می باشد و برند مغانه یکی از مطرح ترین برندهای کشور است و در صورتیکه اشخاص حقیقی و حقوقی کمک حال این مجتمع تولیدی- اقتصادی باشند، می توانیم با استفاده از تکنولوژی روز نتیجه و خروجی قابل توجهی در زمینه باغی، زراعی، دامی و صنعتی بگیریم.

 مهندس پورحضرت، زنبوردار و نائب رئیس شورای شهر هیر گفت: ما تولیدکننده بوده و نسبت به تولید عسل در شهر هیر اقدام می کنیم. بعنوان اولین تولیدکننده عسل در شهر هیر بهترین محصول را از گون بدست می آوریم. چنانچه زنبورداران هیری و فولادلو جهت توسعه این صنعت پول ساز می خواهد در منطقه و شرکت کشت و صنعت مغان حضور داشته باشند، این امر تاثیر مثبتی در رونق و توسعه شهر و منطقه خواهد داشت.

روابط عمومی و امور بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان