به مناسبت 26 مرداد، سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان به میهن اسلامی همایش تجلیل از آزادگان سرافراز شهرستان پارساباد با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد مغان و آزادگان شهرستان در این بنگاه اقتصادی برگزار گردید.

 به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن ابراز مسرت از شرفیابی به محضر یادگاران جبهه و جنگ اظهار داشت: حضرت امام (ره) آرزو داشت، شما آزادگان را ببیند. تحمل سختی های دوران حضور در جبهه و آلام زمان اسارت جز با عشق میسر نبود و شما سرشار از آن بوده و هستید. به همین دلیل بازگشت شما عزیزان از سرزمین بیگانه روز شادی و خوشحالی مردم ایران بود.

 وی افزود: علیرغم محدودیت هایی که در زمینه اشتغال در شرکت کشت و صنعت مغان وجود دارد، در جذب تعدادی از افراد به این شرکت، سهم فرزندان خانواده های شهدا، آزادگان و ایثارگران لحاظ گردیده است. طرح های بزرگی در این بنگاه اقتصادی در دست پیگیری می باشد که با اجرایی شدن آنها فرصت های شغلی جدیدی ایجاد گردیده و نسبت به جذب تعدادی دیگر اقدام خواهد شد. انشاالله سهمیه ایثارگری در جذب های آتی همانند گذشته مد نظر قرار خواهد گرفت.

 قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: ما در این بنگاه اقتصادی 700 هزار تن محصول تولید کرده و در راستای تامین امنیت غذایی و اقتدار غذایی اقدام عملی برمی داریم. امنیت دارای دو بال نظامی و غذایی می باشد. شرکت کشت و صنعت مغان سعی می کند با تولید انواع محصولات زراعی و غیرزراعی در راستای امنیت غذایی گام برداشته و از وابستگی به اجانب بکاهد.

 وی چنین بیان کرد: به فضل و رحمت الهی و به برکت نام خدا ما در تولید سرافراز هستیم. شرکت مغان علیرغم آب کم و عدم دریافت تسهیلات بانکی و دولتی بدلیل حاکم بودن روح حضرت فاطمه زهرا (س) و معنویت از بهره وری بالایی برخوردار بوده و امنیت فعلی ایران اسلامی در سایه سار شهدا، آزادگان، جانبازان و ایثارگران می باشد.

 بهروز فخیمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پارساباد مغان ضمن تقدیر و تشکر از مدیریت شرکت به سبب ایجاد شرایط برای برگزاری مراسم تصریح نمود: در گذشته گام هایی برای حل مشکل بیکاری فرزندان ایثارگر برداشته شده است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت مردمی و انقلابی مشکل این عزیزان حل گردد.

 

 در پایان چند نفر از آزادگان و خانواده های آنان به نمایندگی از جمع حاضر به ایراد سخن پرداخته و ضمن بیان مشکلات جامعه آزادگان انتظارات خویش را بیان نمودند. لازم بذکر است که جهت تجلیل هدایایی از طرف مدیریت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اهدا گردید.

روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان