⏪ امامان جمعه شهرستان های پارساباد و خداآفرین و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارساباد با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: سال گذشته با تلاش پرسنل کوشا و زحمتکش راندمان تولید محصولات کشاورزی بصورت چشمگیری افزایش پیدا کرده و امسال نیز با تامین بموقع نهاده ها و مدیریت مصرف آنها و با محافظت از مزارع در مقابل آسیب ها در طول دوران داشت سطح سبز خوبی داریم و تولید محصولات زراعی نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار خواهد بود.

✅ وی افزود: اصلاح و نوسازی 150 هکتار از مجتمع باغات، افزایش مقدار شیر خام به ازای هر راس دام دوشا از 27 کیلوگرم به 32 کیلوگرم، ثبت رکورد تولید روزانه شیر خام در مجتمع دامپروری با ارتقای تولید روزانه از 160 تن در روز به 230 تن در روز، افزایش 3 هزار راسی تعداد دام ها از 17 هزار و 300 راس زمان تحویل گیری شرکت به بیش از 20 هزار راس و سرمایه گذاری 65 میلیارد تومانی از محل منابع داخلی شرکت برای نوسازی و جوان سازی این بنگاه اقتصادی بخشی از اقدامات توسعه ای بوده است.

✅ در ادامه قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: از مورخه 15 دیماه 1399 که هیئت مدیره مستقر دولتی شرکت را تحویل گرفته است، 84 جلسه در هیئت مدیره برگزار شده است که 602 بند مصوب گردیده و از این تعداد 536 بند محقق شده و 66 بند نیز در حال پیگیری می باشد.

✅ وی با بیان اینکه درآمد، هزینه، سود، زیان و سرمایه گذاری از فاکتورهای شرکت داری می باشد، تصریح کرد: اصلاح علمی دانش بنیان در کشاورزی وابسته به بذر است و ما نیز وقت و انرژی زیادی در این زمینه گذاشته ایم و معتقدیم که با انتخاب لاین های پربازده با حداقل ترین میزان مصرف آب باید بیشترین راندمان تولید را داشته باشیم.

✅ حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه شهرستان پارساباد اظهار داشت: پیش از این مشکلاتی در شرکت موجود بود که در سایه همدلی، هم افزایی، همکاری، تعهد و شایستگی اعضای هیئت مدیره و تلاش پرسنل بسیاری از مسائل حل شده و این امر جای خوشحالی دارد. اقداماتی در خصوص سرمایه گذاری انجام گردیده است که جای تقدیر و تشکر دارد. تداوم این امر بویژه در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی وابسته و پرهیز از خام فروشی به افزایش ارزش افزوده محصولات انجامیده و نسبت به ایجاد اشتغال مولد یاری خواهد کرد. وی افزود: دغدغه اصلی بنده و همه دلسوزان نظام اشتغال جوانان بیکار منطقه است که این کار نیاز به سرمایه گذاری و ایجاد زمینه های واقعی اشتغال دارد که با رفع موانع سرمایه گذاری این امر تسریع گردد.

✅ ایوب سیاهی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی چنین بیان نمود: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در مقایسه با گذشته از ثبات، آرامش و پیشرفت مناسبی برخوردار است. پیش از این در برخی مواقع شاهد تنش ها و تشنجاتی در شرکت بوده ایم که خوشبختانه این امر نه تنها فروکش کرده بلکه این بنگاه اقتصادی علیرغم مشکلاتی که از گذشته گریبانگیر آن بوده است، رو به رشد و بالندگی می باشد.

✅ لازم بذکر است که امامان جمعه شهرستان های پارساباد و خداآفرین و رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی به همراه مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت از بخش ها و قسمت های مختلف این بنگاه اقتصادی بازدید بعمل آوردند.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان