⏪ مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جهت تبریک انتصاب جابر جهان بین بعنوان فرماندار شهرستان پارساباد مغان و همچنین عرض تبریک سال جدید با وی دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن تبریک انتصاب فرماندار و فرا رسیدن عید باستانی نوروز اظهار داشت: سال گذشته برای این بنگاه اقتصادی سالی همراه با ثبات، آرامش و افزایش تولید در حوزه های مختلف بود. پارسال تولید گندم به ازای هر هکتار 5 هزار و 200 کیلوگرم بوده و پیش بینی ما این است که امسال نسبت به سال قبل بهتر از پیش باشد. همچنین 30 درصد در زمینه تولید کلزا و 40 درصد در خصوص تولید جو افزایش راندمان تولید داشته ایم.

✅ وی افزود: تولید شیر خام در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قبل از استقرار هیئت مدیره دولتی 160 تن در روز بوده است که با اقدامات فنی و کارشناسی انجام یافته در زمینه جیره غذایی سالم و باکیفیت و بهداشتی تر کردن محیط نگهداری دام ها تولید شیر خام از 26 کیلوگرم به 32 کیلوگرم به ازای هر راس دام دوشا رسیده است. افزون بر آن تعداد دام ها از 17 هزار و 300 راس به 20 هزار و 600 راس افزایش پیدا کرده است. این امر سبب شده که بزرگترین مجتمع دامپروری ایران در طول تاریخ تاسیس خود با رکورد بی سابقه 230 تن تولید شیر خام در روز مواجه شود.

✅ محسن زاده چنین بیان کرد: افزایش تولید بوجود آمده در سایه کوشش بی دریغ مدیران، کارشناسان و کارگران این مجموعه عظیم تولیدی بوده و جهت ارج نهادن به زحمات کارکنان 20 درصد حق جذب به هر یک از آنان اعطا شده و در مناسبت های مختلف بسته های نقدی و غیرنقدی معیشتی جهت حمایت از پرسنل اهدا می شود.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با ابراز خوشحالی از انتصاب فرماندار پارساباد از بین مدیران و پیشکسوتان ارزشمدار گفت: امسال مزین به نام تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین شده و خوشحالیم که واژه های اصلی رهبر معظم انقلاب در زمینه کشاورزی و تولید انتخاب گردیده است و ما نیز چندین تفاهمنامه در راستای تحقق شعار سال داریم که قطعاً نتیجه آن اطلاع رسانی خواهد شد.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری افزود: تا امروز 72 جلسه توسط هیئت مدیره برگزار شده است. این جلسات بصورت هفتگی بوده و تاکنون 478 بند محقق و عملی شده است. اهداف، بودجه و مسائل مالی در سال جاری ترسیم شده است و با برنامه ریزی هایی که انجام شده است، امیدواریم سال خوبی داشته باشیم.

✅ جابر جهان بین، فرماندار شهرستان پارساباد مغان ضمن تبریک سال جدید چنین اظهار کرد: نامگذاری امسال بنام سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین و تاکید مقام معظم رهبری رسالت ما را برای تحقق شعار سال دوچندان کرده است. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ظرفیت بزرگی است و باید از پتانسیل های آن جهت هموار کردن مشکلات بهره برد. این بنگاه تولیدی می تواند موتور محرکه اقتصاد استان و حتی کشور باشد و باید برای ایجاد اشتغال نیز بسترسازی و هدف گذاری نمود و حق مردم این منطقه نیست که با توجه به انبوه پتانسیل کشاورزی، جمعیتی و حتی گردشگری زندگی مشقت باری داشته باشند.

✅ وی با اشاره به این که مسئولیت برای همه مدیران موقتی است و باید هر فردی در هر شرایطی تاثیرگذار باشد افزود: این شرکت از دهه های پیش دارای مشکلات فراوانی بود که خوشبختانه هیئت مدیره فعلی گام های استواری در راستای حل مشکلات برداشته است و انتظار می رود که بیشتر از این هم فعال باشد. خواسته ما این است که وضعیت را بیش از این بهبود بخشیده و در جهت اشتغالزایی گام برداشته شود. بستر لازم در این بنگاه اقتصادی موجود بوده و انشاالله در سال جدید با مدیریت قوی چهره های مدیریتی تحولی بزرگ را شاهد باشیم.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان