⏪ در راستای تعامل بین ادارات کل و سازمان ها ، امجدی، مدیرکل زندان های استان؛ عبدی، معاون سلامت و اصلاح و تربیت استان؛ مهدی نیا، مدیر نمایندگی بنیاد تعاون زندان های استان؛ حیدری، مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و سرابی، رئیس بازداشتگاه مرکز اشتغال و حرفه آموزی پارساباد با اسداله محسن زاده، مدیرعامل؛ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره و سایر اعضای هیئت مدیره دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت اظهار داشت: این بنگاه اقتصادی بعد از استقرار هیئت مدیره دولتی با مدیریت تیم مدیریتی جدید، نظارت فنی کارشناسان و تلاش های کارگران زحمتکش از نظر انظباط مالی و ثبات در وضعیت خوبی بسر برده و به وظیفه اصلی خویش در تولید محصولات زراعی، باغی، دامی و صنایع وابسته به نحو شایسته ای عمل می نماید.

✅ وی افزود: انتظار جامعه از شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعنوان شرکت بزرگ تولیدی این هست که در کنار کوشش برای تامین امنیت غذایی کشور در بعد اجتماعی نیز ورود کرده و به ایفای نقش در این خصوص بپردازد که ما نیز با درک اهمیت ورود به فعالیت های اجتماعی به تدوین بسته فرهنگی- اجتماعی جهت عمل کردن به این وظیفه اقدام کرده ایم. کار خیری که شروع شده انشاالله با نظر مساعد مسئولین وزارت جهاد کشاورزی و اعضای هیئت مدیره در چارچوب قانون تداوم خواهد یافت.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان چنین بیان کرد: فضای زندان، فضای یک فضای اصلاحی و تربیتی است و نگاه فرهنگی در آنجا حاکم است. یکی از علاقمندی های هیئت مدیره ورود به فعالیت های اجتماعی بوده و به همین منظور 22 درصد از مصوبات هیئت مدیره در 65 جلسه برگزار شده مربوط به مسائل اجتماعی است. این بنگاه اقتصادی قابلیت فوق العاده ای جهت پرداختن به بعد اجتماعی مسئولیت های خویش داشته و این آمادگی و توانایی را دارد که در حد امکان و در چارچوب قانون در این عرصه فعالیت نماید.

✅ امجدی، مدیرکل زندان های استان اردبیل اظهار داشت: ارائه خدمات در حوزه امنیت اجتماعی، تربیت و اصلاح رفتاری زندانیان و کمک به وضعیت آنان از صالحات باقیات بوده و این کار از اولویت های زندان ها می باشد. در حال حاضر 1200 نفر از زندانیان در حین گذراندن دوران محکومیت خویش مشغول فعالیت اقتصادی برای تامین معاش خانواده هستند. فرشبافی و سایر حرفه هایی که در زندان قابلیت کسب درآمد برای زندانیان را دارد، از جمله اقداماتی است که به حل بخشی از مشکل آنان کمک می نماید.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان