⏪ پس از بازدید اعضای ستاد اقامه نماز استان و منطقه از مساجد، نمازخانه ها و بخش های فرهنگی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان حجت الاسلام باقری بنابی، امام جمعه پارساباد؛ الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل؛ قادر میرزائی، مسئول حوزه فرهنگی جامعه کار استان اردبیل؛ ایوب سیاهی، رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان پارساباد؛ حجت الاسلام غفور محمدیان، مسئول تبلیغات اسلامی شهرستان پارساباد؛ حسین شیرگیر، دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان پارساباد؛ حجت الاسلام رمضانی، مسئول ستاد اقامه نماز شهرستان پارساباد؛ حجت الاسلام صالح اسدی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه شهرستان پارساباد و دیگر مسئولان و کارشناسان مربوطه فرهنگی منطقه مغان و استان اردبیل با مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه و خیر مقدم به محضر میهمانان اظهار داشت: ما معتقدیم بهتر از امروز نیز می توان در امر تولید، زراعت و کشاورزی پیشرو باشیم. در همین راستا باید به نحو احسن از پتانسیل های موجود آب و خاک شرکت برای احیای دوباره این مجتمع بزرگ تولیدی و اقتصادی بهره ببریم.

✅ وی افزود: هیئت مدیره در طی یازده ماهه گذشته جهش موفقیت آمیزی در حوزه های مختلف من جمله در دامپروری، زراعت و احیای باغ داشته است. حقوق پرسنل بموقع پرداخت می شود و برای ترمیم حقوق کارکنان علاوه بر افزایش حقوق سالانه 20 درصد حق جذب به تمامی آنان تخصیص یافته و در مناسبت های مختلف بسته کمک هزینه معیشتی غیرنقدی و نقدی توزیع می گردد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه چنین بیان کرد: در کنار تولید به مسائل فرهنگی، دینی و فرامین آن ارج نهاده می شود و با درک مسئولیت های اجتماعی شرکت برای گسترش فعالیت های دینی، فرهنگی و ورزشی پیگیر اخذ مجوز بوده و در نظر داریم با تدوین برنامه های فرهنگی و اجرای آنها در حوزه فرهنگی نیز در سطح منطقه تاثیرگذار باشیم. مدیریت شرکت دغدغه خاصی به برنامه های مذهبی و انقلابی داشته و وظیفه خود می داند در مراسمات متعدد دینی و ملی مشارکت فعال داشته باشد و اقدام به برگزاری مراسمات ملی و مذهبی می نماید و در این امر پیش قدم است.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه نماز و مسائل فرهنگی برای ما اصل است، گفت: مدیریت شرکت مسائل فرهنگی را جدی تر از قبل پیگیری خواهد کرد. این شرکت برای مسائل فرهنگی دارای برنامه بوده و پکیج کاملی به همین منظور تدوین شده است. ما، در موضوع فرهنگی، دینی و مذهبی بصورت آتش به اختیار عمل خواهیم نمود ما برای مسائل فرهنگی در حال ارائه راهکار هستیم و تذکرات بزرگان این حوزه را به دیده منت می پذیریم.

✅ حجت الاسلام باقری، امام جمعه پارساباد اظهار داشت: در شرکت کشت و صنعت مغان همه به نوبه خویش در زمینه تولید فعال هستند. توجه به دیانت و آخرت اصل ذاتی بوده و این امر نیز بنا به فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) که می فرماید «من لا معاش له، لا معاد له» در سایه توجه به معیشت می باشد. وی افزود: ما باید هدف اصلی خلقت را فراموش نکرده و باید از این امر غافل نشویم و در کنار تولید و معاش باید به فکر معاد نیز بوده و کارهای فرهنگی را در کنار کارهای تولیدی و کشاورزی ارج بنهیم.

✅ الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل ضمن بیان اینکه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان یکی از پتانسیل های مهم در کشور بوده و از قدیم الایام مورد تاکید مسئولان می باشد، گفت: باید بر اهمیت نماز و اقامه آن در اول وقت تاکید ویژه داشته و به برگزاری نماز جماعت در هر واحد اقدام گردد. حضور علما در تمامی محافل لازم و ضروری است. وی افزود: مدیران پیشانی ادارات، نهادها و شرکت ها بوده و می توانند بعنوان الگوی عملی برای سایرین باشند و بنا بر همین است که تبلیغ عملی بهتر از گفتار لسانی است.

✅ لازم به ذکر است با حضور اعضای حاضر در بازدید و جلسه نماز ظهر و عصر در مسجد شهرک شهید آیت الله غفاری شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اقامه شد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان