⏪ مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در راستای تعامل سازنده با وزارتخانه با علیرضا بزرگی، معاون وزیر، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی در تهران دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن ارائه گزارشی از روند فعالیت های انجام شده در طی دوران 11 ماهه استقرار هیئت مدیره دولتی به ارائه پیشنهاد طرح توسعه فنی، مالی و اقتصادی نگهداری گوساله نر پرواری نژاد گوشتی 30 هزار راسی با سرمایه گذاری ثابت 4690 میلیارد ریال با اشتغالزایی بالای 200 نفر، که در صورت تحقق این امر ظرفیت های خالی دام سبک که بلااستفاده می باشد، به چرخه تولید باز خواهد گشت. لازم به ذکر است که در این جلسه مقرر شد، شرکت شهرک های کشاورزی پیگیری های لازم را جهت اخذ تسهیلات برای اجرای طرح انجام دهد

✅ علیرضا بزرگی، معاون وزیر و رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های کشاورزی ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های مدیریت شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اظهار داشت: این بنگاه تولیدی دارای ظرفیت های بزرگی برای رشد و توسعه بوده و ما نیز به نوبه خود از طرح های توسعه ای جهت سرمایه گذاری حمایت می کنیم.

✅ شایان ذکر است تامین کسری گوشت مورد نیاز یکی از موضوعات مهم دولت برای متعادل سازی بازار می باشد. محصول مذکور از نیازهای کشور است و بدین جهت از حمایت خاص دولتی همچنین تسهیلات مناسب برخوردار خواهد بود.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان