⏪ غرفه شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در نمایشگاه تخصصی دام، طیور و صنایع وابسته که اخیراً در مورخه 28 مهر لغایت 1 آبان 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل برگزار شد، بعنوان غرفه برتر این نمایشگاه انتخاب شد.

✅ لازم به ذکر است، این نمایشگاه با حضور مسئولان و متولیان صنعت استراتژیک کشاورزی و شرکت های بزرگ زراعی و صنعت دام و طیور برگزار شده و شرکت کنندگان سراسر کشور به ارائه آخرین دستاوردهای خود در این نمایشگاه پرداختند. عرضه محصولات تولیدی و رقابت سالم جهت پیشقدم شدن از بقیه در معرفی سازمان و تنوع تولیداتی که ارائه می شد، از ویژگی های هفدهمین دوره نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام، طیور و صنایع وابسته بود.

✅ در این لوح چنین آمده است:

✅ مدیریت محترم شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

✅ احتراما نظر به خلاقیت و ابتکار آن شرکت در غرفه آرایی، تنوع در محصولات، برخورد شایسته همکاران با بازدیدکنندگان در طی برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، دام و طیور و صنایع وابسته از تاریخ 28 مهر لغایت 1 آبان ماه 1400 در محل دائمی نمایشگاه بین المللی اردبیل که موجبات تحسین برگزارکنندگان و متولیان این نمایشگاه را فراهم ساخت، طبق نظر کارشناسان بعنوان غرفه برتر این دوره انتخاب گردید.

✅ ضمن ارج نهادن به زحمات آن شرکت این لوح را به رسم یادبود تقدیمتان می نماییم و از خداوند تعالی سلامتی، شادکامی و سربلندی برای جنابعالی و همکارانتان مسئلت می نمائیم.

 

 

 

 

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان