⏪ در راستای سفر استانی رئیس جمهور به استان اردبیل سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی بعنوان نماینده هیئت دولت در شهرستان پارساباد مغان از پروژه عملیات تکمیلی آبیاری کلاسیک در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بازدید و اقدام به کلنگ زنی کرد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان این پروژه مابین سنترپیوت بخش 6 و 7 و به مساحت ۶۵۰ هکتار می باشد و مشاور و نظارت پروژه بر عهده امور فنی و مهندسی این بنگاه اقتصادی است.

✅ سیدجواد ساداتی نژاد، وزیر جهاد کشاورزی اظهار داشت: اقدامات خوبی در شرکت کشت و صنعت مغان انجام شده و این شرکت بزرگترین بنگاه کشاورزی کشور محسوب می شود و انشاالله در آینده با تلاش همگان شاهد رشد روزافزون شرکت خواهیم بود. وی افزود: ما برای تکمیل پروژه های آبیاری با یارانه دولتی اقدامات لازم را در برنامه جدید خواهیم داشت.

✅ اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان چنین گفت: این بنگاه اقتصادی بعد از استقرار هیئت مدیره جدید در بهترین وضعیت مالی قرار داشته و در حال حاضر حدود ۲۰۰ میلیارد تومان محصولات تولیدی شرکت جهت ارائه به بازارهای مصرف در انبارها موجود می باشد. وی افزود: هدف از اجرای این پروژه استفاده از پتانسیل آب موجود، تبدیل اراضی دیمی به مزارع آبی، بهره گیری از شیوه های نوین آبیاری و افزایش راندمان تولید محصولات کشاورزی می باشد.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان
@keshtsanatmoghan