⏪ مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیر امور حقوقی و مدیر روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با دادستان شهرستان پارساباد مغان دیدار کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت ضمن عرض تبریک انتصاب ناصر اسکندری به سمت دادستان شهرستان پارساباد اظهار داشت: بعد از معرفی و استقرار اعضای هیئت مدیره جدید بدهی سال های قبل تسویه شده و مزایای پرسنل نیز بموقع پرداخت گردیده است. در کنار افزایش قانونی 39 درصدی افزایش حقوق سالانه، 20 درصد دیگر به هر یک از کارکنان حق جذب اعطا شده است.

✅ وی میزان محصولات تولیدی موجود در انبارها جهت فروش را حدود 200 میلیارد تومان بیان کرده و افزود: با افزایش راندمان تولید شیر به 33 کیلوگرم در هر راس گاو از خریدار به فروشنده شیر خام تبدیل شده ایم. بواسطه افزایش راندمان 31 درصدی که در تولید گندم داشته ایم، از متوسط تولید گندم در شهرستان نیز جلوتر افتاده ایم.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در ادامه از کاهش 20 درصدی درآمد در صورت واگذاری زمین به عشایر سخن به میان آورده و چنین بیان کرد: برای ایجاد اشتغال، زیرساخت لازم بوده و برای توسعه در این بنگاه تولیدی نسبت به ارائه طرح اقدام نموده ایم و در صورتی که منابع پیش بینی شده تحقق بیابد، زیرساخت ها بسترسازی شده و به ایجاد اشتغال پایدار جدید اقدام خواهد شد.

✅ ناصر اسکندری، دادستان شهرستان پارساباد اموال سازمان های اداری را امانت توصیف کرده و گفت: باید در حفظ و نگهداری اموال موجود بهتر از دارایی های خود همت به خرج داده و دغدغه داشته باشیم. بنده بعنوان مدعی العموم از حقوق مردم دفاع می کنم و بهتر است حقوق مردم بر دولت و همچنین حقوق دولت بر مردم مد نظر قرار گرفته شود.

✅ وی دغدغه اصلی مردم مغان را شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ذکر کرده و افزود: باید بیت المال را جدی گرفته و رعایت کنیم و همه مسائل بخصوص خدمات انجام یافته را بصورت شفاف اطلاع رسانی نمائیم.

 

✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان