⏪ اسداله محسن زاده مدیرعامل؛ قاسم محمدی، رئیس و قدیر پسندی، عضو هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با دکتر انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت در این جلسه که به منظور قوام و سامان بخشی وضعیت استخدام پرسنل و ساختار تشکیلاتی شرکت برگزار گردید ضمن ارائه گزارش کوتاهی از وضعیت نیروی انسانی شرکت خواستار تثبیت و ارتقاء وضعیت شغلی همکاران در شرکت گردید و در ادامه اظهار داشت: شرایط شغلی پرسنل باید به نحوی باشد که ضمن ثبات وضعیت اشتغال آنها اقدامات لازم در خصوص حل مشکل همکاران در شرف بازنشستگی و تغییر وضعیت مشمولین را با شرایط فوق معمول گردد.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت گفت: نیروی انسانی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ظرفیت بی نظیری دارد و بایستی در بهتــرین مظـروف، ساختار و مناسب ترین بستر حقوقی، اداری و مالی قرار گیرند.

✅ دکتر انصاری، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان امور استخدامی کشور در این دیدار با ابراز خرسندی از فعالیت های انجام یافته در این بنگاه اقتصادی با اِعمال و بکارگیری ظرفیت های قانون تجارت و قانون کار دستورات لازم را برای بررسی درخواست های واصل شده را در راستای ارتقاء و تقویت فعالیت های شرکت جهت افزایش راندمان تولید و بهبود معیشت جامعه کارگری صادر فرمود.

✅ در راستای ادامه تلاش های اعضای هیئت مدیره برای قوام و سامان بخشی وضعیت استخدام پرسنل و ساختار تشکیلاتی این بنگاه تولیدی مدیرعامل، رئیس هیئت مدیره و معاون مالی، اداری و بازرگانی شرکت با دکتر رفیع زاده، معاون نوسازی و ساختار سازمان امور استخدامی کشور نیز جلسه ای برگزار کرده و در این جلسه ساختار موقت بررسی شد. همچنین راهکارهای عملیاتی کردن ساختار اصلی و چارت دائمی و تشکیلاتی شرکت مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
لازم به ذکر است که این ساختار در هیئت مدیره شرکت در حال بررسی و نهائی شدن است تا نهایتا برای تصویب به سازمان امور استخدامی کشور ارائه گردد.

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان