⏪ بمناسبت 17 مرداد، روز خبرنگار مراسم تجلیل از خبرنگاران منطقه با حضور مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد و جمعی از اصحاب رسانه در محل سالن کنفرانس شرکت، برگزار شد.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت؛ ضمن تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: مغان علاوه بر پتانسیل ویژه کشاورزی دارای ظرفیت فرهنگی، هنری، ورزشی و خبری بسیار بالایی بوده و بخصوص نویسندگان منصف فراوانی وجود دارند که خبرها را با سرعت، دقت و صحت به اطلاع افکار عمومی می رسانند.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان افزود: در مورخه ۱۳۹۹/۱۰/۱۵ که هیئت مدیره جدید شرکت را تحویل گرفت، از نظر مالی در وضعیت خوبی نبودیم. با بررسی صورت مالی شرکت متوجه شدیم که در دو ماهه اول می بایستی 140 میلیارد تومان پرداخت می کردیم. این در حالی بود که در حساب شرکت فقط 90 میلیارد تومان موجود بود. با برنامه ریزی هایی که انجام یافت، درآمدهایی حاصل شد و صرفه جویی هایی نیز انجام گرفت. بگونه ای که تاکنون در پرداخت حق و حقوق پرسنل تاخیری نداشته ایم.

✅ اسداله محسن زاده با ذکر این موضوع که بیشترین افزایش حقوق را در میان بنگاه های اقتصادی داشته ایم، افزود: در اول سال 39 درصد توسط دولت به حقوق ها اضافه گردید و 20 درصد نیز ما به تعداد 2500 نفر از پرسنل فاقد فوق العاده بازار کار حق جذب تصویب نمودیم که این امر در ترمیم حقوق پرسنل و افزایش انگیزه کار و تولید تاثیر فوق العاده ای داشته است.

✅ مدیرعامل شرکت با بیان این نکته که تامین بموقع نهاده های کشاورزی و دامی در افزایش راندمان تولید شرکت در زمینه تولید محصولات کشاورزی و دامی، نقش عمده ای داشته است، در ادامه چنین گفت: سال گذشته مبلغ 12 میلیارد تومان از مجتمع باغات میوه شرکت درآمد حاصل شده است و امسال پیش بینی درآمد 34 میلیارد تومانی را در این حوزه داریم و برای اولین بار است که باغات میوه زیان ده نشده و هزینه و درآمد سر به سر شده است. با تامین نهاده های دامی و تکمیل جیره غذایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته 40 تن افزایش تولید شیر داریم.

✅ قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه خبر از عناصر مهم زندگی بوده و تعطیل پذیر نیست، اظهار داشت: خبرنگار بعنوان یکی از عناصر توسعه، اندیشه ورزی و رکن چهارم حاکمیت شخصیت والا، مستقل و قابل اتکایی دارد. وی با ذکر این موضوع که زحمات خبرنگاران قابل ارج می باشد، افزود: ما فعالیت های خبری اصحاب رسانه منطقه را رصد می کنیم و الحق و الانصاف اکثریت مطلق آنان منصف هستند. نقادی یکی از رسالت های خبرنگاری بوده و مدیران دولتی در صورت نقد شدن اصلاح می شوند.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان با بیان اینکه خروجی خبر، کشف حقیقت و کمک به هم افزایی اجتماعی است، چنین گفت: در دوره تحول شرکت جهت ارتباط نزدیک با افکار عمومی شورای اطلاع رسانی با مدیریت روابط عمومی شرکت تشکیل یافته است و در این میان خبرنگاران آیینه تمام نما و تمام قد فعالیت های شرکت می باشند.

✅ مجتبی هاتف، رئیس اداره ارشاد اسلامی شهرستان پارساباد مغان در آیین تجلیل از اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت شهادت شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار اظهار داشت: قلم روان و رسای خبرنگاران در بسیاری از مقاطع یاریگر بوده است و در صورتیکه جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری از طرف خبرنگاران حمایت نمی شد، این جشنواره ها با طمطراق و شکوه برگزار نمی شد. خواهش بنده این هست که مسئولین شرکت بیش از پیش از ظرفیت های خبرنگاران استفاده نمایند. وی افزود: چنانچه فعالیت های بالنده و رو به توسعه اعضای تلاشگر و خدوم مدیرعامل، رئیس و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان آنگونه که هست انعکاس نیابد، حجم عظیم فعالیت ها به گوش مردم نخواهد رسید.


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان