⏪ حجت الاسلام غفور محمدیان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پارساباد و حجت الاسلام انور قاسمی، مسئول امور روحانیت و دکتر جاوید رخشانی، معاون مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دیدار و گفتگو کردند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه نزدیک شش ماه است که این بنگاه اقتصادی را از بخش خصوصی تحویل گرفته ایم، گفت: اقدامات جهادی فراوانی برای رشد و بالندگی شرکت در حوزه تولید و معیشت پرسنل انجام شده است.

✅ وی با بیان افزایش 31 درصدی راندمان تولید غلات و رکورد تولید 195 تن شیر در روز از برنامه ریزی های هوشمند هیئت مدیره و زحمات پرسنل در دستیابی به اهداف عالی شرکت قدردانی نمود و در ادامه افزود: خوشبختانه با روند رو به رشدی که در شرکت، حکمفرماست، ماهانه نزدیک به 70 الی 80 میلیارد تومان پول به اقتصاد شهرستان تزریق می شود و با افزایش 20 درصدی فوق العاده بازار کار به همه کارکنان فاقد حق جذب قدم خوبی در معیشت همکاران مان برداشته ایم.

✅ محسن زاده با ذکر اینکه خوشبختانه رئیس و اعضای هیئت مدیره به لحاظ سوابق انقلابی شان در راستای ترویج فرهنگ غنی انقلاب اسلامی پای کار هستند، در پایان اظهار داشت: از مجمع عمومی شرکت برای کارهای فرهنگی و اجتماعی درخواست اعتبار نموده ایم و آماده همکاری برای برگزاری مراسمات فرهنگی و مذهبی شهر در راستای همل به تکلیف شرعی خود هستیم.

✅ حجت الاسلام غفور محمدیان، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان پارساباد و حجت الاسلام انور قاسمی، مسئول امور روحانیت و جاوید رخشانی، معاون مالی سازمان تبلیغات اسلامی استان اردبیل در بیان های جداگانه ای با برشمردن مشکلات فرهنگی جامعه توجه ویژه مسئولان را نسبت به حل معضلات اجتماعی خواستار شدند. در ادامه دکتر رخشانی ضمن تقدیر از اقدامات ارزنده تیم مدیریتی کشت و صنعت مغان در پیشرفت این مجموعه با بیان اینکه جهش تولید بدون پیوست فرهنگی اتفاق نمی افتد، از اعلام همکاری این سازمان برای شناسایی آسیب های اجتماعی و شناساندن اهداف فرهنگی استان خبر داد.

 

 

 


✍️روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان