⏪ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان، این بنگاه اقتصادی دارای ۹۶ کیلومتر جاده مواصلاتی آسفالت و حدود ۶۵۰ هکتار محوطه اداری و انباری می باشد و اکثر کارهای اجرایی و آسفالت آنها در طی سالهای دهه 60 الی 70 عملیاتی شده است.
✅ این شرکت در طی سالهای متمادی برای سرویس و نگهداری جاده های خود بصورت دوره ای و سالانه سرمایه گذاری می کند که این امر در ارائه خدمات ترافیکی به محدوده نشین ها و سایر شهروندان نقش بسزایی ایفا می کند.

✅ به لحاظ اهمیت و ارزش جاده ها در امر ارتباط و حمل و نقل جاده ای و خدمات دهی به ماشین آلات کشاورزی، امسال با دستور و تاکیدات مدیرعامل شرکت، اقدام به ترمیم و بازسازی نقاط تخریب شده توسط واحد فنی و عمرانی شرکت کشت و صنعت مغان اقدام شده است و در این راستا با استفاده از پتانسیل، امکانات و بهره گیری از نیروهای کاری و تخصصی خود اقدام به سرویس، تعمیر، تجهیز و راه اندازی کارخانه آسفالت خود کرده است. این کارخانه با توان تولید ۹۰ تن در ساعت شروع و توانسته نیاز نسبی آسفالت شرکت را تامین کند و با توجه به ارزش مصالح، کیفیت تولید و بهای مواد اولیه آسفالت (قیر) به ارزش تقریبی هر تن آسفالت توسکا در سطح، ۸ میلیون ریال برآورد می گردد که با احتساب میزان سطح لکه گیری و توسعه محوطه انبارها و سایر واحدهای خدمات اداری و مسکونی نزدیک به ۱۵ میلیارد ریال سرمایه گذاری و هزینه خواهد شد. در ضمن به لحاظ اهمیت جاده های مواصلاتی در راستای گردشگری و خدمات تفریحی به همشهریان و رفاه حال عابرین بعد از اتمام کارهای لکه گیری در آینده اقدام به تامین و نصب تابلوهای بازدارنده، هشدار دهنده و خط کشی در اسرع وقت خواهد شد و این کار موجب امنیت راه و ایمنی جاده ای برای رانندگان و سایر همشهریان در مسیر خواهد بود.

 

 

 

 

✍️ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان