⏪ اخیراً شبکه بین المللی سحر اقدام به تهیه گزارش خبری در خصوص همکاری های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در زمینه های کشاورزی و دامپروری نمود. در این گزارش خبری که از بخش های مختلف این شبکه رادیو- تلویزیونی برون مرزی پخش شد، اسداله محسن زاده، مدیرعامل و قاسم محمدی، رئیس هیئت مدیره شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان از اعلام آمادگی این بنگاه اقتصادی برای همکاری با جمهوری آذربایجان خبر دادند.

✅ به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اسداله محسن زاده، مدیرعامل شرکت با بیان اینکه شرکت مغان بعنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی استان اردبیل در شمال غرب ایران و در همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد، اظهار داشت: شرکت کشت و صنعت مغان با دارا بودن 18 هزار راس دام و تولید انواع محصولات زراعی، باغی و دامی صادرات به کشور همسایه را در برنامه کاری خود داشته و در تلاش هستیم که محصولات شرکت را با برند مغانه در بازارهای بین المللی عرضه نماییم.

✅ رئیس هیئت مدیره شرکت چنین بیان کرد: کشت و صنعت مغان با 30 هزار هکتار اراضی مرکز کشاورزی بوده و شرکت پارس با دارا بودن زمین های زراعی در کنار آن به فعالیت هایی شبیه کشت و صنعت مغان می پردازد. قاسم محمدی در ادامه افزود: مجتمع دامپروری کشت و صنعت مغان از مجموعه های برند دنیا بوده و ما می توانیم تجربیات خویش را به سایر ملل از جمله کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان تقدیم کنیم و امیدواریم شاهد رشد و شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال برای جوانان در منطقه قره باغ باشیم.

 

برای دیدن ویدئو لطفا کلیک کنید.

 

 

 

✍ روابط عمومی شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان