🔹مدیرعامل کشت و صنعت مغان در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت ملی پارس ضمن تبریک انتصاب مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت مذکور با اشاره به گستردگی این 2 بنگاه اقتصادی در منطقه مغان اظهار داشت: نوع، تنوع فعالیت ها و وابستگی شرکتین مغان و پارس در سطح بالایی قرار دارد.

🔹به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان دکتر صمد بهزاد، مدیرعامل شرکت از تجربیات و شایستگی های مدیران جدیدالانتصاب شرکت پارس سخن به میان آورده و خاطر نشان شد: با عنایت به این امر و با توجه به صبغه کاری، انتظارات در حد زیاد بوده و مجموعه این دلایل، شناخت و تکلیف را نسبت به سایرین مضاعف می کند.

🔹وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به هم افزایی شرکتین مغان و پارس افزود: این دو شرکت باعث امنیت، آبادانی، رونق و پیشرفت منطقه شده و امید است، ما مسئولان بتوانیم با ایفای وظیفه دینی و ملی در جهت رضایت پروردگار و خلق خدا گام برداریم.

🔹عدیل سروی، مدیرعامل شرکت ملی پارس ضمن تقدیر و تشکر از مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره کشت و صنعت مغان گفت: شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بنوعی برادر بزرگ شرکت پارس بوده و این شرکت زاده و متولد یافته شرکت مغان است.

🔹وی اضافه کرد: امیدوارم تکالیفی را که بر عهده داریم، از بعد تکالیف ملی و تاثیراتی که در منطقه دارد، با پیشانی سفید در پیش خدا و مردم به نحو احسن انجام داده و به وظیفه خود عمل کنیم.

#کشت_صنعت_مغان