⭕️ جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور خانواده های پرسنل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

⏪ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان جشن بزرگ نیمه شعبان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، مدیران و بیش از 3 هزار نفر از خانواده های کارکنان شرکت مغان در ورزشگاه شهرک شهید آیت الله غفاری برگزار گردید.

✅ در این مراسم که در یک روز تعطیل و از ساعت 15 آغاز شد؛ قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان و با تبریک میلاد باسعادت حضرت قائم (عج) در سخنان کوتاهی اظهار داشت: دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، امامی است که پرچم مبارزه با ظلم و استکبار را بدست گرفته و عاشقی، دلدادگی و لبخند جهانی را برای مومنین، موحدین و آزادگان جهان به ارمغان خواهد آورد. آن حضرت، امامی است که امید ما بوده و با امید او گام برمی داریم. ایشان منهاج و امام زمان (عج) ما است و مقام معظم رهبری بعنوان نایب برحقش فرماندهی کل حریت، آزادگی و دلدادگی به حقوق انسانیت را با موفقیت راهبری کرده و ما نیز با افتخار هر چه تمامتر ندای «سلام فرمانده» سر داده و ارادت قلبی خویش را ابراز می داریم.

✅ وی افزود: کارگران شریف شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در سایه وجدان شغلی و تلاش شبانه روزی در سرما و گرما افتخارات بسیاری را برای این بنگاه اقتصادی در حوزه های زراعی، دامی، باغی و صنعتی آفریده و در خیلی موارد اولین ها را کسب و رکوردها را جابجا کرده اند.

✅ محمدی بیان کرد: در هنگامه ای که نظام مقدس جمهوری اسلامی مورد تهاجم جنگ هیبریدی- ترکیبی دشمن در شبکه ها و شیوه های مختلف واقع شده است، خانواده های کارکنان شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان اعم از زن و مرد، دختر و پسر، پیر و جوان با صفا و صمیمیت و بصورت مسالمت آمیز وحدت، همدلی و یکپارچگی خویش را به منصه ظهور گذارده اند. فرمانده ما یکی است و ایشان نیز با علم، آگاهی، درایت، شجاعت، تدبیر، وقار و انسان دوستی جامعه را مدیریت کرده و از هر پیچ خطرناکی عبور داده و می دهد.

✅ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان گفت: اینجانب سلام گرم وزیر و نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، نماینده مقام معظم رهبری در استان، استاندار اردبیل و نمایندگان عالی دولت در شهرستان های منطقه را به شما ابلاغ می کنم. خانواده بزرگ شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان امیدوار به آینده درخشان که همان رکوردهای جدید، اجرای پروژه های عمرانی و سرمایه گذاری، مسکن مناسب و شان و کرامت انسانی در کنار خانواده باشند.

✅ وی ادامه داد: همگی در نهایت صمیمیت دست به دست هم داده و برای تامین امنیت غذایی کشور و اعتلای این بنگاه اقتصادی کوشش خواهیم کرد. شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در کنار برنامه هایی که برای بالندگی شرکت دارد، در خصوص تامین امنیت و اقتدار غذایی پایتخت و سایر نقاط کشور نیز برنامه ریزی می کند.

✅ لازم بذکر است، این مراسم که با تلاوت آیاتی چند از کلام الله قرآن مجید و سپس سرود ملی جمهوری اسلامی آغاز شد، حاوی بخش های متنوع و مختلفی از جمله اجرای همگانی سرود «سلام فرمانده»، دکلمه شعر، اجرای موسیقی زنده عاشقی، مقام، پاپ و همچنین نمایش طنز توسط گروه صمد-ممد (مش اسماعیل آقا) بود.

✅ شایان ذکر است، صبح نیمه شعبان نیز مراسمی بصورت خودجوش با حضور مدیر، معاونین و پرسنل کارخانه قند برگزار گردیده و کیک مخصوص نیمه شعبان در محوطه واحد صنعتی مذکور بریده شد و گوسفندی نیز به میمنت ولادت باسعادت حضرت امام زمان (عج) قربانی گردید.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan