⏪ به گزارش امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان قاسم محمدی، مدیرعامل شرکت به همراه برخی مدیران این بنگاه اقتصادی ضمن حضور در نماز جمعه شهر جعفرآباد و استماع خطبه ها نماز را به امامت حجت الاسلام والمسلمین طالبی، امام جمعه جعفرآباد مغان اقامه نمود.

✅ امام جمعه جعفرآباد اظهار داشت: مبعث روزی است که حضرت محمد امین بعنوان آخرین فرستاده خداوند به پیامبری مبعوث گردیده و در طول 23 سال به نحو احسن این امانت الهی را به مقصد رساند و بدنبال این بود که جامعه بدوی شبه جزیره حجاز در سایه تعلیمات ایشان از عصر جاهلیت عبور کرد.


✅ حجت الاسلام والمسلمین طالبی در خطبه های نماز جمعه ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان خاطر نشان ساخت: کارهای عظیم زیرساختی زیادی در شرکت مغان توسط مدیرعامل و تیم تلاشگر ایشان انجام گرفته که ثمرات آن در فضای منطقه، استان و مملکت احساس خواهد شد. اثرات برخی پروژه های صنعتی در کوتاه مدت قابل لمس نبوده و بعد از مدت های مدید 2 ساله، 5 ساله و 10 ساله خود را نشان می دهد.

✅ وی افزود: اگر شخصی نسبت به احداث مسجد و یا ساختمانی اقدام کند و یا بعنوان مثال در جهت نقاشی نمودن مرکز بهداشت وارد عمل شود، خیلی ها با این عنوان که این کار چه فایده ای برای اجراکننده دارد، تشکیک می کنند. معضل بزرگ جامعه مدیریتی این است که در حین کار و فعالیت قدر آنان را ندانسته و پشتیبانی نمی کنیم. این در حالی است که حمایت ها بایستی در زمان خدمت انجام بگیرد. اگر در جایی کاری به نفع مردم صورت پذیرد، خیلی ها منافع شان به خطر افتاده و درصدد تخریب برمی آیند.

✅ حجت الاسلام والمسلمین طالبی تاکید نمود: وقتی پروژه ای به مرحله افتتاح و بهره برداری برسد، ثمرات آن برای جامعه قابل لمس خواهد شد و در این صورت تخریب ها اثر خود را از دست می دهند. به همین دلیل در حین خدمت نباید کوچکترین دلسردی به خود راه بدهیم و با قدرت هر چه تمامتر با صلابت و استوار کوشش خویش را استمرار بخشیم.

✅ امام جمعه جعفرآباد گفت: در جلسه ای که با حضور ائمه جمعه با مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان داشتیم، ایشان از لزوم کار فرهنگی و تشکیل شورای فرهنگی در شرکت سخن به میان آورد و تاکنون نیز سلسله برنامه های فرهنگی به مورد اجرا گذارده شده است. مدیری موفق است که در کنار پروژه های عمرانی به کارهای فرهنگی نیز اهمیت بدهد. منش مقام معظم رهبری این است که در تریبون انقلاب از مدیران انقلابی تقدیر و تشکر بعمل آید. اینجانب بر خود لازم می دانم ضمن آرزوی توفیق به مدیرعامل از تلاش های ایشان در جهت اعتلای شرکت مغان، مملکت و همچنین تلاش هایی که برای زنده نگه داشتن آرمان های امام (ره) و انقلاب انجام می دهد، تقدیر و تشکر نمایم.

✅ لازم بذکر است، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان بعد از نماز عبادی- سیاسی جمعه به همراه برخی مدیران شرکت، امام جمعه، بخشدار و جمعی از ریش سفیدان شهر از مسجد جامع در دست احداث جعفرآباد مغان بازدید بعمل آورد.

✅ شایان ذکر است، کیومرث برقی، مدیر امور رفاه، بیمه و خدمات عمومی؛ کیکاوس پوراصغر، مدیر امور روابط عمومی و بین الملل و یوسف روزگاری، مدیر امور فرهنگی و مراسمات نیز مدیرعامل شرکت را همراهی نموده بودند.

✍️امور روابط عمومی و بین الملل شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان

تلگرام، اینستاگرام و ایتا
@keshtsanatemoghan